آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تــمام ماجــرا همينجاست ;


"من" هســتم ... " تو" هســتي ...


"من" براي هيچــکس جــز "تــــــو" ... 


و"تــو" براي هرکــسي جــز" مــــــن "...!


لعنــتي زمــستونِ


وجــز


لب هات


آغــوشت


نفــس هات


هــيچ چــيزِدیگه ای  نمي چــسبه …

یاحق

 

 



نظرات شما عزیزان:

mr.ht56
ساعت2:27---6 دی 1391
قشنکه ، دوسش داشتمپاسخ:خداروشکز خیلی خوشحالم که دوسش داشتی ممنون از حضور گرمت...

فریاد (عرفان)
ساعت22:36---2 دی 1391
فقط تنهایی را به تو هدیه داده آری هدیه او به تو در شب یلدا تنهاییست ... تنهایی
پاسخ:معلم گفت{الف} گفتم او. معلم گفت{ب} گفتم با او. معلم گفت{پ} گفتم پیش او. معلم گفت{ج} خواستم بگویم جدایی گفت نگو....یاحق


فریاد (عرفان)
ساعت22:36---2 دی 1391
فقط تنهایی را به تو هدیه داده آری هدیه او به تو در شب یلدا تنهاییست ... تنهایی
پاسخ:لحظه هایت پر از آرامش


داداش ایلیا
ساعت17:38---2 دی 1391
سلام



پلکان کوچه را طی باید کرد تا گذر از زمستان ... باتو یا بی تو نیت بر گذر از سرمای سوزنده ی فصل سپیدی دل دارد و دوری راه وتک اناری که بر شاخه هنوز چشم انتظار دستان رهگذری مانده ... باید زودتر از اینها ظرف سفالین فیروزه فاممان را مزین کنیم به سرخی آتشین لبهای خندان و گونه های سرما سوخته ی انار ...



ایلیاپاسخ:سلام 41سال پیش از این زیر یک سنگ گوشه ای از زمین من فقط یک کمی خاک بودم..همین یک کمی خاک که دعایش پر زدن آن سوی پرده آسمان بود.. آرزویش همیشه دیدن آخرین قله ی کهکشان بود.. خاک هر شب دعا کرد از ته دل خدا را صدا کرد.. یک شب آخر دعایش اثر کرد یک فرشته تمام زمین را خبر کرد.. و خدا تکه ای خاک برداشت آسمان را درآن کاشت.. خاک را توی دست خود ورز داد روح خود را به او قرض داد.. خاک توی دست خدا نور شد پر گرفت از زمین دور شد.. راستی من همان خاک خوشبخت ام.. من همان نور ام پس چرا گاهی اوقات... این همه از خدا دور هستم....یاحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 2 دی 1391برچسب:, ] [ 1:53 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 740
بازدید کل : 70655
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush