آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 
 
 
باز شب شد و من بیقرار،
 
می دونی شب که میشه؛ مهتاب تو گوشم لالایی میخونه....
 
سرم رو روی پای مهتاب میذارم
 
و گل بوسه های ماه برگونه های رویاهام میشینه...
 
اون وقته که:
 
ستاره چینی "تو"وخواب های نقره ای "من" شروع میشه.
 
فکرشو بکن؛
 
لیوان چای روی میز در انتظار یک جرعه اس،
 
ولی نه تو میایی نه اون گرم می مونه،
 
آخه چه گناهی داره سماوری که داغ دیده اس؟
 
نمی دونم باورمیکنی یانه؟
 
ولی همین که قاصدکی را فوت کنی
 
تا عطر نفسهات روبا خود بیاوره ،
 
برای دلم کافیست .
 
به قول معروف "وقتی قرارمون پروانه شدنه ،
 
بذار روزگار هرچقدر میخواد پیله کنه ."ملالی نیست.
 
شاید سکوتِ میونِ کلماتم باشی که دیده نمیشی،
 
اما من تورواحساس میکنم؛
 
شایدهم هیاهوی قلبم باشی که شنیده نمیشی؛
 
اما من تورو نفس میکشم،
 
 می دونم تا یه پلک به هم بزنم می آیی!
 
با انارو آیینه تو دستات...
 
به قولِ فروغ "من خواب دیدم"
 
در خاطری که "تویی" ،
 
دیگران فراموشند ،
 
بذار درِ گوشت بگم "میخوامت" ،
 
این خلاصه ی تمومِ حرفایِ عاشقونه یِ دنیاست .
 
یاحق
 
 


  

 



نظرات شما عزیزان:

بهونه بارون
ساعت17:05---15 اسفند 1391
نمیدونم شبهایی که من هم بیدارمو منتظر رسیدن یه دوست....






وقتی چشمام خسته میشه از بس زل میزنم به در تا اونی که میدونم حتماً یه روز میاد بیاد....






وقتی برای چندمین بار چای سرد شده استکانهارو عوض میکنم تا وقت اومدنش گرم باشه....






اونم مثل من منتظره و چشم به در خونه دوخته؟






و باز هم داره سماور دل نگرانش رو پر از آب میکنه که یه وقت دلش نسوزه از بی آبی....






شاید خیلی ها مثل ما فقط چشم به راهند....






شاید باید یه شب راه بیوفتنو برن در خونه اونی که فکر میکنند دوستش دارند...






یه چای مهمونش باشن....






دوست من چای رفاقتت چه تازه دم بود و دلچسب مثل دلنوشته هات....














پاسخ:آرزویم این است که بهاری بشود روز و شبت که ببارد به تمام رخ تو بارش شادی و شعف و من از دور ببینم که پر از لبخند است چشم و دنیا و دلت . . .یاحق


ساعت7:13---8 آذر 1391
سلام نوشتت مثل همیشه چی بگم...عالی بود دل آدم گاهی چه گرم می شود به یک " دلخوشی کوچک " به یک " هستم " به یک " نوازش " به یک " آغوش" پاسخ:سلام احسان جان ممنون عزیزم؛تو همیشه به من لطف داری دوستِ خوبم... دیوانه ای راگفتند:چه خواهی ازخدای خویش؟گفت:عقل سالم تابرای عشقم دوباره دیوانه شوم!یاحق

نفسهای شبانه
ساعت3:52---8 آذر 1391
چایت را گرم نگه دار و سماور را به جوشش وادار .. کوکب خانم خانه ی قصه ی ما مدام بساط مهمانیش گرم بود ... دی آمدن بهتر است از هرگز نیامدن این را بارها پشت کامیون های جاده ی انتظار دیده ام ... قاصدی در میان کلمات بهم ریخته ...چه تمثیلی میشود این دوستت دارم های کاغذی.
پاسخ:اگه سلطنت بلد نباشم سلطنت نميکنمٍ اگه زندگي بلد نباشم زندگي نميکم اما اگه دوست داشتن رو بلد نباشم به خاطره تو ياد ميگيرم !یاحق


عبدلله خضري
ساعت1:34---8 آذر 1391
خيلي جالبه.پاسخ:ممنون دوست خوبم...موفق باشی یاحق

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 8 آذر 1391برچسب:, ] [ 1:28 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 32
بازدید هفته : 112
بازدید ماه : 446
بازدید کل : 70361
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush