آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 "ویرانه نه آنست که جمشید بنا کرد ،

 

ویرانه نه آنست که فرهاد فرو ریخت ،

ویرانه دل ماست که با هر نگه یار ،

صد بار بنا گشت و به صد بار فرو ریخت ."

دنبال آرامش میگردم،

میدونی آرامش یعنی چی؟

یعنی  حتی توی بحرانی ترین

شرایط زندگیت

همه جوره میتونی بهش اعتماد کنی !!!

دنبالِ این آرامش میگردم...

دنبالِ یه اعتماد که گمش کرده بودم...

به نظرِ من بـرای متعـهد بــــودن

لازم نیــست یه حلــقه فـلزی دور انگــشتت بــاشه

مــــــــهم اینــه کـه یه حلــقه از جنـس عشـــق دور قلبــت بــاشه

این یعنی اعتمادی که بهت آرامش میده...

وقتی به این آرامش میرسی تازه فیلت یادِ هندوستون میکنه ؛

میدونی چرا؟

چون وسط درگیریهای ذهنیت  جایی که حس میکنی دیگه به آخرِ خط رسیدی،

یـــــــه فـنــــــــجـــــــون عشق داغ میچسبه

اونم از لبهای کسی که، اعتراف میکنه هر جوری باشی عاشقته!

یه اعتراف!!!!!!!!!!!!!

آدم هـر چـقـدر بـزرگ تر می شـه...

دلـش بیشتـر بغـل می خواد...

حتـی بیشتـر از وقـتی کـه بچه اس..!

وقتی می‌تونی زندگی رو مثه یه فنجون قهوه‌ی داغ مزه کنی و لذت ببری، که بتونی زمزمه کنی:

"یک عاشقانه‌ی آروم رو"

اینم زمزمه ی عاشقانه ی من تو این غروب آدینه:

"يـكي زيـر

يـكي رو

دستامون

زيبا تـرين بافتني دنيــاس"
یاحق


نظرات شما عزیزان:

مسعود
ساعت20:07---7 آذر 1391
درود بر آسمون آبی گرامی .

پستتون بسیار زیباست و رویایی .

من جدا تحت تاثیر قرار گرفتم .

شعر ..

تصویر ..

محتوا ...

احساس...

خردورزی ...

همه و همه در این پست هویداست .

درود بر شما و سپاس.
پاسخ:سلام دوستِ خوبم ممنون مسعود جان شما بینهایت به من لطف داری .....وقتي که من عاشق شدم .... شيطان به نامم سجده کرد ..... ادم زميني تر شد و عالم به ادم سجده کرد ............ ... من بودم و چشمان او .... نه آتشي و نه گلي ..... چيزي نميدانم از اين ديوانگي و عاشقي....لحظه هایت پراز آرامش


آبی آسمونی
ساعت21:07---30 آبان 1391
اون آبی آسمونی همیشه شرمنده و مدیون خوبیهایت بوده و خواهد بود....
پاسخ:بهترین سلام ها را در قشنگ ترین کادوی آرزو پیچیده و با برچسب سلامت به آدرس زیباترین گل بهاری تقدیم وجود نازنینت می کنم . ستاره ها هیچ گاه از خاطر آسمان نمی روند ، بگذار دل من آسمان باشد و یاد تو ستاره . آدمهای خوب نه خاطره اند نه تاریخ ! بلکه حقیقت روزگارند ، درست مثل خودت .دشمنت شرمنده آبیِ آسمونی...یاحق


رها
ساعت16:56---28 آبان 1391
سلام بر حسين و بر کلامي که از لب هاي خشکيده اش جاري شد . ماه محرم تسلیت باد .

التماس دعا دوست خوبم.پاسخ:با قلم می گویم ای همزاد ٬ای همراه ای هم سرنوشت٬ هردومان حیران بازیهای دورانهای زشت٬ شعرهایم را نوشتی؟ دست خوش اشک هایم را کجا خواهی نوشت....یاحق


نفسهای شبانه
ساعت0:12---28 آبان 1391
چه توق ها که بر گردن ها آویخته است و عشقی به صدا در نمی آید .چه حلقه ها که انگشتان ما را اسیر ودر بند کرده اند و گرمایی احساس نمیشود .چه پرواز های خیالی که پیشتر ها از این به هم رسیدنها داشتیم .. افسوس که سقوط عاقبت آن لبخند ها بود و خستگی نتیجه ی آن بهم رسیدنها

آرامش را در آغوش بهاری بخواه که خواهان بهاری شدن توست .. آرام باشی و ارامش همره جاودان تو ...


پاسخ:عشق ، اگر عشق باشد ، ناممکن ترین ها را امکان می بخشد ، تنها برکه ای ست که می توانی در آن غرق شوی و اما نفس بکشی .ممنون دوست خوبم...یاحق


احسان
ساعت14:12---27 آبان 1391
سلام دوست خوبم در جواب این نوشته زیبات چیزی ندارم بگم جزء



لب بر لبت

سر می کشم

تمام تو را

من مست تو

تو فارغ از منی

من کیش تو

تو مات دیگر ی
پاسخ:سلام احسان جان مرسی عزیزم شعرخیلی قشنگی گذاشتی برام....مرا دوست داشته باش ، تجربه ام نکن ، برای آموختن ابزار مناسبی نیستم .درپناه حق


آبی آسمونی
ساعت21:03---26 آبان 1391
خوش به حال اون مخاطب خاص تو...دیگه چی از خدا میخواد؟؟؟

میخوام امشب با خودم شکوه کنم...شکوه های دلمو تو میدونی....

بگم ای خدا چرا بختم سیاست...چرا بخت من سیاست تو میدونی...
پاسخ:چند وقتیست هرچه می گردم هیچ حرفی بهتر از سکوت پیدا نمی کنم ، نگاهم اما گاهی حرف می زند گاهی فریاد می کشد و من همیشه به دنبال کسی می گردم که بفهمد یک نگاه خسته چه می خواهد بگوید......آبیِ آسمونی میدونم که خیلی دلتنگی پس پیش من بیا ، کمی غصه هست با هم میخوریم !یاحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 26 آبان 1391برچسب:, ] [ 18:15 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 379
بازدید کل : 70294
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush