آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

دلم ساعتی می خواد که مونده باشه ،روی ساعتهای با "تو"بودن....


شب رو دوست دارم،نه به خاطرِستاره هاش......


شب رو دوست دارم نه به خاطرِسکوت وسادگیش....


شب رو دوست دارم چون دارم تو سکوت شب به گذشتنِ


قشنگترین و باشکوه ترین لحظه های باتو بودن فکر میکنم...


تو عصرِیخی که آدماش به دستِ هم پیر میشن نه به پای هم...


خوشبختی من پیدا کردن "تو" از میون این همه ضمیر بود ...


"تو"یی که برام بدیع ترین لحظه هارو آفریدی...


امروز تو رو باتمومِ وجود حس کردم...حسِ قشنگ و شیرین یه :همراهی"


حسی که خیلی وقته گمش کردم...خیلی جاها دنبالش گشتم....


فکرِاینکه خیلیها امکان داره بتونن همراهم باشن،به من این  امکان رو میداد....


تا تک تک ِ اونا رو موردِآزمایش قرار بدم،آخرشم بفهمم


که نه بابااین اون همراهی که می خواستم نیست...


الان چندوقته بی حرف و بی آزمایش تو شدی "همراهم"


کسی که سالیانِ سالِ دنبالشم...


این روزها دلگرمی میخوام وگرنه چیزی که زیاده سرگرمی...


این روزا و لحظه های من گره خوردن با"تو"


داره بارون میاد...قشنگ و نم نم....


قشنگی بارون به اینه که به من مهلتِ فکرکردن میده....


کاریکه این روزه خیلی ها دوست دارن ازمن بگیرنش....


هیچ چیزِاین جهانِ پرعظمت رو جدی نگرفتم بی حضورِ"تو"


حتی عشق رو...


پس بیاو مثل ساحل،آروم باش تامثل دریا عمری بیقرارت باشم.


یاحق



نظرات شما عزیزان:

آبی آسمونی
ساعت22:23---31 شهريور 1391
یاحق...
پاسخ:دست حق نگهدارت....


ماندانا
ساعت14:57---28 شهريور 1391
سلام



زلال وبخشنده که باشی

صاف و بی کرانه

هیچ سیم خاردار ودیواری توان تسخیرت را نخواهد داشت.

دلت دریایی باد.
پاسخ:سلام نازنین گرگ هم که باشی عاشق بره ای خواهی شد که تو را به علف خوردن وا می دارد و رسالت عشق این است شدنِ آنچه نیستی !...یاحق


داداش ایلیا
ساعت2:02---26 شهريور 1391
سلام



نم نم بارون رو برگهای زرد و نارنجی پاییز همه نشونی از خبره بودن نقاشی هستش که رنگها رو بهتر از ما آدمای هزار رنگ میشناسه . بارون لحظه هات عاشقانه و خیسی خیابونای زندگیت خنک باشه و لذت بخش . سایه ی قدمهاتون رو آروم تر بردارید تا شاید قطره های ریز بارون چشاتون خیس نکنه جوجه گنجشک منتظر مادر رو .



ایلیاپاسخ:سلام بی معرفت نبودی نمی دونم چی شده که آسمونت غبارآلود شده...چرادلهره هاتو جداکردی نمی دونم؟واقعا موندم توکارت...هرجاهستی دریایی از آرامش باشی.....چه باشه چه نباشه ، محبت سر جاشه / چه داری چه نداری ، تو عزیز روزگاری...درپناه حق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 25 شهريور 1391برچسب:, ] [ 18:53 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 749
بازدید کل : 70664
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush