آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

باتو حرف میزنم ...تویی که همه ی  ذهنم پراز تو وخالی از دیگرانِ...

اما!!!!!!!!!!!!

کنارم خالی از تو و پراز دیگرانِ...

نازنین ،تو صبح من باش ....من تمومِ شبهای تاریخ رو تحمل میکنم.....

روزهای آشناییمون یکی بعداز دیگری مثه یه قاصدک به آسمون پرواز میکنه....

"من وتو"و " تیرِ"چراغ برق دردمون یکیست...

شب که میشه سرمون تاریک ودلمون پرازنور....

صبح که میشه سرمون سنگین و دلمون خاموشِ....

هرروزکه میگذره خواسته یا ناخواسته وابسته و دلبسته ی همدیگه میشیم،

انگاررنگ یاسیِ دوستی با رنگِ آبی عشق آمیخته میشه و 

رنگِ ناشناخته ی زندگی بر بوم قلبِ من و تونقش میبنده...

کاش  باورمیکردی جهانم بی تو"الف"نداره.....

امشب دلتنگت شدم،،،،،،،،،

باورنمیکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بغض هامو به آسمون سپردم!!!!!

خدابخیر کنه بارونِ امشب رو....

یاحق



نظرات شما عزیزان:

mr.ht56
ساعت2:24---6 دی 1391
من واقعا لذت بردم .دوستش داشتم،زیبا بودپاسخ:مرسی دوست خوبم موفق باشی ..یا حق

ساعت22:25---31 شهريور 1391
یاحق...
پاسخ:هر وقت میخوای ببینی جقدر دوستت دارم ، انگشتت رو بذار رو نبضت ، میفهمی که دوست داشتنم تمومی نداره ....درپناه حق


sara
ساعت19:41---23 شهريور 1391
سلام واقعا وبلاگت قشنگه خسته نباشید یه سوال داشتم میتونم اسم شریفتون رو بدونم ومدرک تحصیلیتونو ممنونم
پاسخ:سلام ساراجان ممنون دوست خوبم. از اسم ورسمم پرسیدی خانم گل....چه فرقی میکنه که اسمم چیه نازنین؟اصل اینه که الان من وتوباهم دوست شدیم...من دیپلم اقتصاد دارم...دوست داشتی به آی دیم سری بزن خوشحال میشم خانم گل...دوستانم همه نابند ، طلا سیری چند ؟ / درد از همه شان دور ، بلا سیری چند ؟ / بی گل روی عزیزان ، نفسم می گیرد / بی حضور رفقا ، صلح و صفا سیری چند ؟یاحق


sara
ساعت19:40---23 شهريور 1391
سلام واقعا وبلاگت قشنگه خسته نباشید یه سوال داشتم میتونم اسم شریفتون رو بدونم ومدرک تحصیلیتونو ممنونم
پاسخ:سلام ساراجان عزیزم به پروفایلم سری بزنی همه چی دستگیرت میشه...ممنون از لطفت...در پناه حق


sara
ساعت19:40---23 شهريور 1391
سلام واقعا وبلاگت قشنگه خسته نباشید یه سوال داشتم میتونم اسم شریفتون رو بدونم ومدرک تحصیلیتونو ممنونم
پاسخ:مرسی گلم.. همین که یاد ما هستی دمت گرم / همین که مرهم دردی دمت گرم / در این دنیا که مردم بی وفایند / همین که با وفا هستی دمت گرم .


ماندانا
ساعت21:18---19 شهريور 1391
سلام

همیشه نه...

ولی گاهی میان بودن و خواستن فاصله می افتد و وقتهایی هست که کسی را با تمام وجود میخواهی اما...

نباید کنارش باشی.
پاسخ:سلام مهربونم.. برایم دعا کن ! اجابتش مهم نیست ! نیاز من آرامشی است که بدانم تو به یاد منی .یاحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:, ] [ 19:19 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 31
بازدید هفته : 78
بازدید ماه : 412
بازدید کل : 70327
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush