آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ساده هستم
 
 
ساده می بینم
 
 
ساده می پندارم زندگی را
 
 
نمیدانستم جرم می دانند سادگی را
 
 
سادگی جرم است و من مجرم ترین مجرم شهرم
 
 
ساده می مانم...
 
 
ساده میمیرم...
 
 
اما...
 

ترک نمی گویم پاکی این سادگی را ...

 



نظرات شما عزیزان:

سرونازشیراز
ساعت13:20---8 مرداد 1391
مطمئن بودم به مـــــــــن سر میزنی

در حریم خانه ام ، در میزنــــــــــــــــی

حال این لیلا که خارت کرده بـــــــــــــــود

درس عشقش ، بی قــــــــــرارت کـرده بود

مـــرد راهش باش ، تا شـــــــــــــــــاهت کنم.

صــــــــــــد چــــــــــــــو لیلا ، کشته در راهت کنم....پاسخ:ما در این شهر غریبیم و در این ملک فقیر / به مرام تو گرفتار و به یاد تو اسیر . . .درپناه حق


سرونازشیراز
ساعت13:20---8 مرداد 1391
مطمئن بودم به مـــــــــن سر میزنی

در حریم خانه ام ، در میزنــــــــــــــــی

حال این لیلا که خارت کرده بـــــــــــــــود

درس عشقش ، بی قــــــــــرارت کـرده بود

مـــرد راهش باش ، تا شـــــــــــــــــاهت کنم.

صــــــــــــد چــــــــــــــو لیلا ، کشته در راهت کنم....پاسخ:ممنون گلم


مهدی
ساعت11:35---5 مرداد 1391
درد دارد … وقتي چيزي را کسر ميکني



که با وجودت جمع زده اي!!
پاسخ:سلام مهدی جان خداقنارى وكلاغ رويه جورآفريد،قنارى اعتراض كردوزيباشد،كلاغ راضى به رضاى خداشد.حالا قنارى تو قفسه و كلاغ آزاد،گاه صلاح در رضاست.موفق باشی یاحق


داداش ایلیا
ساعت21:58---4 مرداد 1391
سلام



زیبایی ماندن در سادگی و صداقت است . سادگی روح و رفتار و کلام بر زبان جاری ...

و تو ماندگار ترین شعله ی فروزان خواهی بود در قاب ایینه ای چشمان دلی که خمار مانده بر آسمانی به رنگ سادگی ...



ایلیاپاسخ:سلام نه نسیم می‌وزد.... نه صدای آوازی می‌آید... و نه.... در داستانی که می‌خوانم قهرمان کاری می‌کند زمان کند می‌گذرد بی‌تو.... روغن‌کاری می‌خواهد.... این چرخ قدیمی.....آسمون دلت بی غبار


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:, ] [ 10:3 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 283
بازدید هفته : 393
بازدید ماه : 727
بازدید کل : 70642
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush