آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 
 
میدونم زوده و هنوز ماه رمضون نشده ایشالله طاعات عبادات همه قبول باشه...
 
 
منم از دعاتون بی نصیب نذارین....
 
 
دوست نداشتم در مورد ماه رمضان بنويسم ... چون خیلی دیگه کليشه اي شده ....
 

ولی خوب دیدم اگر ننويسم مي ره تا 1 سال ديگه .. به هر حال بماند.. چيزايي که مي خوام بگم همچين
 

هم جديد نيست و فقط حکم تجديد خاطرات رو براي خيلي ها داره......
 
 
2 3 سال قبل سر يک چهارراهي که مسافرکش هاي شخصي مي ايستن و مسافر مي زدند
 

براي دانشگاه آزاد .. يک مرد مسني بود که باهاش سلام و عليک داشتيم و هر وقت تو اين ماشين
 

مي شستيم برامون آهنگ هاي نشاط آور ايراني مي ذاشت ...
 

يادمه پارسال روز اول ماه رمضون که تو ماشينش نشستم برگشت بهم گفت :
 
 
اين ماه رمضون هم بالاخره شروع شد ....
 

ما که دیشب  سر سفره آخرين پيکمون ( همون گيلاس ) رو زديم و ديگه تا 1 ماه نمي خوريم !!
 
 
آقا اين مردم ما خيلي جالبن ... من آخرسر نفهميدم در نظر طرف خوردن الکل بده يا خوبه ؟
 

گناه داره يا ثواب !؟ البته اين فقط به الکل و اينطور چيزا ختم نمي شه ...
 

کلا من نفهميدم که فلسفه ي اين کار چيه که طرف يک کاري رو در 11
 
 
ماه سال انجام مي ده و اعتقاد داره که بد
 

نيست و بعد در 1 ماه به بد بودنش اعتقاد پيدا مي کنه و اون کارو انجام نمي ده ....
 

شب قدر هم توبه مي کنه و بعد احساس مي کنه سبک و پاک شده ...
 

بعدش هم روز قدس هم مياد و مي ره و طرف دوباره شروع مي کنه ... !
 
 
این مطلب منو یاده یه اس خیلی جالب و طنز انداخت.البته بماند که بعضی از اس ام اس ها
 
 
واقعا طنزهای تلخی هستند.""میگن تو مراسم حج آدما داشتن با تنفر خیلی زیادی به شیطان سنگ میزدند،
 
 
به شیطان میگن نگاه کن آدما باچه تنفری بهت سنگ میزنن...
 
 
میگه بی خیالشون برسن به محل زندگیشون بهم زنگ میزنن""
 
 
کلا مي گم ... معني نداره ... اگه کاري که انجام مي دي به بد بودنش
 
 
اعتقاد داري نبايد در 11 ماه ديگه هم انجام بدي ...
 

اگه هم اعتقاد نداري به بد بودنش .. پس چرا تو ماه رمضون انجام نمي دي ؟ 
 
 
- تصميم گرفتم تو ماه رمضون کم کنم؛
 

( توجه کنين ... تو ماه رمضون کم کنم ! نه اينکه تصميم گرفتم از اين به بعد ديگه قطعش کنم )
 


- فلاني باز فلان کردي ؟ - اهه ! بي شعور تو ماه رمضون ؟!
 

( اينقدرم مظلومانه مي گن اين حرفو که آدم فکر مي کنه طرف تو عمرش اين کاره نبوده ! )

- و ...
 
 
اينا به کنار ... افطاري هايي که تو اقوام رايجه و فقط جنبه ي تامين کمبود ويتامين داره ...
 

خوب تو اگه اعتقاد داري که افطاري دادن ثواب داره برو تو پايين شهر افطاري بده ...

 
همون پول افطاري رو برو بين 2 تا خانواده ي مستمند تقسيم کن که زندگيشون کمي
 

اصلاح بشه و به خاطر فقر به فساد نيفتند .
 
 
يا اينو داشته باش : به علت ماه مبارک رمضان گوشت ارزان شد !
 


من نمي دونم ماه رمضون مردم مي خوان روزه بگيرن يا چند برابر مصرف کنن ؟ آخه اينم شد کار ؟
 
 
حالا دوباره همه ي ايناها هم به کنار يک طرف ديگه ي سکه ( البته اين سکه مثل طاس مکعب هستش )
 


فلاني حالش بهم خورده و سرش گيج مي ره و هزار ادا و اصول ديگه ...
 


- پدر جان شما مشکلي دارين ؟
 


- آره مریضم !
 


- مي خواین آب قندي چيزي بيارم ؟
 


- نه عزیزم من روزم !!
 


- خوب دکتر بهتون نگفته نبايد روزه بگيرين ؟
 


-؟ اهه !ا ی باابا!!!!!جان من عمري مسلمون زندگي کردم ..
 
 
خدا منو مي بخشه اين دم آخري فراموشش کنم !
 
 
از اين دستم زياده .. زني که بارداره و شديدا در معرض هزار بيماري خواهد بود و روزست !
 
 
يک سوال هم برام پيش اومده که هر کي جواب درست بهم بده دستش رو شايد بوسيدم ..
 

جمله ي قصاري هست که مي گه ... رمضان ، ماه ميهماني خدا ...
 

من نمي دونم چرا خدا تو همين يک ماه مهموني مي ده ... شما نمي دونين ؟
 

به نظرمن خدا همیشه مهمونمون میکنه ولی این ماییم که کارت دعوتشو بی پاسخ میذاریم.....


چقدر خوبه سهل انگاریهای خودمون رو به پای خدا نذاریم..........


بیاید تو این ماه رمضان به خیلی حرفا که میگیم اعتقاد داریم عمل کنیم...... التماس دعا

 

**این مطلب رو پارسال تو پیج فیس بوکم گذاشتم ولی خیلی دوستش دارم تکرارش کردم


برای خودم تا جلوی چشمم یاشم.**یاحق



نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت16:04---5 مرداد 1391
مرسی اومدی ممنون نظر گذاشتی این چیزا دیگه گذشته اینا فقط خاطراته منم خیلی خوشحالم چون دوستانی مثل شما دارم بازم بهم سر بزن
پاسخ:سلام مهدی جان خواهش میکنم عزیزم...خدارو شکر ایشالله هرروزت پراز شادی و سلامتی و موفقیت باشه دوست خوبم..منم خوشحالم از آشناییت..امیدوارم دوستای خوبی باشیم برای هم...درپناه حق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 27 تير 1391برچسب:, ] [ 23:52 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 741
بازدید کل : 70656
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush