آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

کسی که منتظرتوست به رنگ هیچ کس دلتنگ دیدار توست،

بودم و بودنم را باورنکردی،رفته ای و جای خالیت همیشه روبه روی تنهایهامه..... 

بایداز اول دلبسته نمیشدم...

بایدمیدونستم که اونی که رفته دیگه برنمیگرده... 

بایدفراموش کنم وراهی شم تاروزهابگذرند...

حالاهمه ی اتاق شده یه دفترچه ی سفیدکه اسم تورو روی اون می نویسم و

عکس کوچیک یه دریاچه ی بزرگ که درست بعد از آخرین باری  

 که بوسیدمت تو دراون دریاچه ماهی شدی......



نظرات شما عزیزان:

یاشا
ساعت14:19---16 تير 1391
پاسخ:دمت گرم خیلی ماهی

یاشا
ساعت10:29---16 تير 1391
پاسخ:سلام یاشا جان عشق یعنی : به سادگی دست کسی را می گیری و به سختی هرگز رهایش نمی کنی ! درپیاه حق

ایوب
ساعت15:04---11 تير 1391
........و من خوابم نمی آید

نمی گیرد دلم آرام

در این تاریک بی روزن

مگر پیغام دارد با شما پیغام


پاسخ:سلام ایوب جان نمیدانم هم اکنون کجا مشغول لبخندی ، فقط یک آرزو دارم که در دنیای شیرینت ، میان قلب تو با غم نباشد هیچ پیوندی . . .موفق باشی یاحق


ماندانا
ساعت12:01---11 تير 1391
سلام



از عالم کفر تا به دین یک نفس است.وز عالم شک تا به یقین یک نفس است.این یک نفس عزیز را خوش میدار.کز حاصل عمر ما همین یک نفس است....
پاسخ:سلام عزیزم آسمانم انتهايش قلب توست،مهربان اين آسمان از آن توست،آسمانم هديه اي از سوي من ،تا بداني قلب من هم ياد توست...لحظه هایت آرام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 10 تير 1391برچسب:, ] [ 12:56 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 32
بازدید هفته : 117
بازدید ماه : 451
بازدید کل : 70366
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush