آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

همیشه به یادت خواهم ماندچون میخواهم باغ آرزوهایت رابهاری کنم،


میخواهم دردیده ات و در حضورت همانند ستاره ها بدرخشم،


میخواهم دلتنگی هایم را باتو تقسیم کنم  و  

 

در نهایتِ بی کسی تو را همه کس خود کنم،


درصحرای وجودت شقایق هارابچینم!


میخواهم نشانی ام را به آیینه ها دهم تاتو مرا زودتر پیداکنی....


می خواهم از جاده های دلم خطی سبز تا انتهای وجودت

 

ترسیم کنم و آخراینکه میخواهم یک لحظه ببینمت که


برروی نیمکت تنهایی من تکیه زدی و کلاه آرامش

 

برسرمیگذاری ومرا به سوی خود میخوانی....


من در عین ناباوری به سوی تو قدم بر

 

میدارم و درکنار تو برروی نیمکت می نشینم.....


این نیمکت مکان عشق ماست.....

 

وتا همیشه برای من مقدس می ماند...........



نظرات شما عزیزان:

ماندانا
ساعت17:06---6 تير 1391
سلام ایام بکام

گاه می اندیشم چندان هم مهم نیست اگر هیچ از دنیا نداشته باشم...

همین مرا بس که کوچه ای داشته باشم وباران....

و دوستانی داشته باشم....

زلالتر از باران....

دست حق یارتان باد.
پاسخ:سلام نازنین گر خوبان عالم جمع باشند / یقینا نزد من ، تو بهترینی / اگر از خوبترها حلقه سازند / تو در آن حلقه ، میدانم نگینی . درپناه حق


باران
ساعت13:22---5 تير 1391
این نیمکت مکان عشق ماست..

و تا همیشه برای من مقدس میماند..

.......

خیلی قشنگ بود .. دوسش داشتم

وب قشنگی داری و خوشحال میشم بهم سر بزنی
پاسخ:سلام باران عزیز ممنون از حضورگرمت...به وبلاگت اومدم وبلاگ زیبایی داری بهت تبریک میگم ولی عزیزم هرچی کردم نشد برات کامنت بذارم مثل اینکه نت دچارمشکل بودبهر عنوان موفق باشی بازم بهت سر میزنم....یاحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, ] [ 12:15 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 741
بازدید کل : 70656
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush