آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 آیا باید به رفتن تو هم بیندیشم؟

 

به ترس ازرفتن تو که قلبم رامیلرزاند؟

 

به ماندن من بی تو؟

 

به خستگی ،به یکنواختی؛به تنهایی ام پس از وداع...؟

 

آیابایدبازهمان قصه ی همیشگی "رفتن"رامرورکنم...؟

 

رفتن تو....رفتن عشق....رفتن من از دست من؟

 

خدایا!!!!!!!

 

ص____________________________________برم بده



نظرات شما عزیزان:

شیوانا
ساعت16:41---30 خرداد 1391
سلام ممنون که به همه پیامام جوابی نیکو میدید.این نهایت مهربانی شمارو یاداوری میکنه.



حالا که رفته ای هیچ اتفاق تازه ای نمی افتد....

فقط من ذره ذره ایوب میشوم.

شادزی...
پاسخ: بی انتها ترین جاده دنیا،جاده معرفت است و کمتر کسی قادر به پیمودن آن است.آهای تو که آخر جاده ای سلام! لبخند بهانه ای است بر ای زنده بودن "لحظه هایت سرشار از این بهانه"یاحق


ایوب
ساعت23:09---29 خرداد 1391
رفته ام

به خیال همه

!!!

سالهاست

منتظرم بازگردی

!!!!

به خیال خودم

چه نازک است خیال قشنگ من


پاسخ:آمد خیال خوش که من از گلشن یار آمدم ........ در چشم مست من نگر کز کوی خمار آمدم........... سرمایه مستی منم هم دایه هستی منم............. بالا منم پستی منم چون چرخ دوار آمدم.................... آنم کز آغاز آمدم با روح دمساز آمدم ................. برگشتم و بازآمدم بر نقطه پرگار آمدم................. گفتم بیا شاد آمدی دادم بده داد آمدی .................. گفتا بدید و داد من کز بهر این کار آمدم..................... هم من مه و مهتاب تو هم گلشن و هم آب تو ................... چندین ره از اشتاب تو بی‌کفش و دستار آمدم.................. فرخنده نامی ای پسر گر چه که خامی ای پسر ................... تلخی مکن زیرا که من از لطف بسیار آمدم................... خندان درآ تلخی بکش شاباش ای تلخی خوش................ گل‌ها دهم گر چه که من اول همه خار آمدم.................. گل سر برون کرد از درج کالصبر مفتاح الفرج .................. هر شاخ گوید لاحرج کز صبر دربار آمدم...........موفق باشی یاحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:, ] [ 18:49 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 57
بازدید دیروز : 35
بازدید هفته : 156
بازدید ماه : 527
بازدید کل : 69758
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush