آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

فک کن من وتو همین الان روبه روی این دریانشستیم

ویه کم دیگه آفتاب غروب می کنه...

مردم شادو شنگول خودشونو به موج آب سپردندوتوجوش وخروشند...

من وتو تنها درکناری دنج آروم به اونا نگاه میکنیم...

هردوساکتیم و به آبی دریاچشم دوختیم....

همیشه عاشق اینم که کنارت درسکوت بشینم و غروب آفتاب رو ببینم...

چشم بدوزیم به آبی دریا ازکران تا بیکران....

میبینی"آبی آسمون "و"آبی دریا"چقدرقشنگ به هم آمیختن....

همیشه زیبایی طبیعت هردومون رو آروم میکنه...

اینقدرجادومون کرده که نمی دونم میتونم این حالت خلسه رو وصف کنم یانه؟

آرامش دریاصدامون میکنه...

موج توموج،سفیده سفید،درنهایت آبیبه انتهای

دریا که نگاه میکنیم نیلگونه و در نهایت شفق سرخ فامه....

کناردریاکناره هاسبزرنگه....

باد هم دراین میونه عرض اندام میکنه و با نرمی به گونه هامون میخوره....

موج ها به هم گره خوردن و میان تا کنار پامون و با عشوه ای

خاص دوباره برمیگردن تو دل دریا.....

ازت میپرسم نظرت درمورد هجرت موج چیه؟

یه نگاهِ مهربون به من میکنی و میگی:"هجرت موج؛یه هجرت بیرنگه"

از ته آب میاد تا به اوج برسه.....

همیشه عاشق این تعبیرهاو نگاه قشنگت به زندگی هستم....

خورشید غروب کرده و من وتو انگار اصلادوست نداریم از این سکوت زیبابیرون بیاییم....

نمیدونم شاید زندگی به هردومون یاد داده که درپسِ هرکلمه دنیاییه پراز رمزو راز،

پراز سخن اما حرف دراون نمیگنجه....

صوت طنین نداره....همه چی معناست....همه چی تقکره....

پس هردوترجیح میدیم که تو سکوت دل به موسیقی موج بسپریم....

"خسته نیستم ازآن چه نیست وبایدباشد...

خسته ام ازاین همه نبایدهای تکراری وآنچه که هست"



نظرات شما عزیزان:

شیوانا
ساعت23:17---22 خرداد 1391
سلام شیوایی حرفاتون نشان از احساسات پاک وقلب پرمهرتون داره.من نیز مشتاقانه در اولین فرصتی که پیدا میکنم دل به آسمون دلدادگی شما میسپارم وحرفهای دلم رو اززبان یک دوست میشنوم.

سرافراز وشادباشید.
پاسخ:یه سلام مردابی به تو شقایق زیبا زندگی شبیه شعریست قافیه هایش با من ، ” تو ” فقط همیشه ردیف باش.....ممنون از حضورگرمت...آسمون دلت آبی....یاحق


رها
ساعت23:50---21 خرداد 1391
این روزها احساس آفتابگردان تنهایی را دارم که آفتابش پشت ابرهاست ... پاسخ:سلام مهربونم به راه پای خسته ات دیدگانم را می سایم تا انعکاس زلال قدمهایت را جاودانه کنم ، سبز باشی عزیزترین

داداش ایلیا
ساعت23:52---20 خرداد 1391
سلام



واقعا زمانی پیش میاد که صوت طنین نداره و هر چه فریاد هست و نوا می پیچه تو دل آسمون همه فریاد معنا وتفکر و سکوت چشمانیست که دریا را لحظه لحظه تا عمق غواصی میکنند . تاشاید مروارید معنا را در عمیق ترین لحظه ی غروب انسانیت صید کنند برای عروجی تا عمق اسمان نیلگون درون...

وباد تنها زوزه کشان موج سواری را تجربه میکند برای دمی احساس وجود .. و ما همچنان آخرین حضور انوار طلایی خورشید رررا فریاد زنان در اسمان کرانه های سرخ فام افق دنبال میکنیم و خود را با نوازش ارام موج بر شنهای ساحل ، دلگرم فردا وفرداهای دلخواهمان بخواب میرویم .



رویاهایت شیرین و شیرینی رویایت مستجاب ...



ایلیا

پاسخ:سلام داداشی من آن ابرم که بارانش تو هستی / همان یوسف که کنعانش تو هستی / مسافر میشوم تا آخر عمر / در آن راهی که پایانش تو هستی .....موفق باشی یاحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 19 خرداد 1391برچسب:, ] [ 21:15 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 228
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 292
بازدید ماه : 663
بازدید کل : 69894
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush