آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

گاهی می توان

برای عزیز خود

چند سطر "سکوت"

به عنوان یادگاری نوشت،

تا در خلوت خود...

این سکوت تو را

هر طور که خواست معنی کند... 



نظرات شما عزیزان:

سعید
ساعت13:41---30 بهمن 1390
سلام... راستی اسمت چیه؟

خیلی وبلاگتو دوس دارم خیلی خوشم اومدپاسخ:سلام سعید جان خوشحالم که دوست خوبی مثل تورو پیدا کردم...ازاومدنت و بودنت ممنونم مهربون... همیشه آخر حرفا ، پر از حرفای ناگفتست همیشه حال ما اینه ، همیشه دنیا آشفتست.....ولی دل منو تو به این آشفتگیها پشت پا زد....راه عشق انتخاب کرد...برات آرزوی موفقیت میکنم...یاحق


خادم الشهدا
ساعت19:52---28 بهمن 1390
سلام وبت عالیه موفق باشی عزیزمپاسخ:سلام محمد جان ممنون عزیزم ....به همچنین

داداش ایلیا
ساعت14:13---28 بهمن 1390
سلام



براستی که سکوت دایره المعارفی از واژگان نانوشته نوازشگر دیدگان امید وار به وصال اوست ..

خلوت دلدار به همین چند سطر یادگاری سکوت دلخوش کرده . خلوتت را به عشق آمدن دلداری مهاجر از جور نامهربانیها در گذر زمان جاودان کن و دریای بی انتهای دلت را تماما برای ظهورش غرق تمنای خدایی ....

ایلیاپاسخ:سلام راست می گفت آن نویسنده آشنای من که من چشم هایم همیشه نیمه باز است و می خواهم بگویم که هیچ چیز و هیچ کس در این دنیا وجود ندارد که دیدنش به باز کردن تمام چشم بیرزد...خدایا دلم را پرکن ازمحبتت "آمین"


یاشا
ساعت10:57---28 بهمن 1390


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, ] [ 1:45 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 189
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 253
بازدید ماه : 624
بازدید کل : 69855
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush