آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 


مرا به ذهنت نه…. به دلت بسپار….

من ازگم شدن درجاهای شلوغ

...میترسم ...
  


نظرات شما عزیزان:

yasha
ساعت17:34---30 فروردين 1391
آرامش رو باید در یاد خدا جستجو کنیم

پاسخ:امیدوارم نصیب همه ی عالم بشه این آرامش...."آمین"


yasha
ساعت17:31---30 فروردين 1391
به گیله مرد میگم : یه چیزی بگم بهم نمی خندی ؟



با تعجب میگه : نه . موضوع چیه؟



مِن مِن کنان میگم : راستش من از مرگ و مردن خیلی میترسم !



کمی مکث میکنه و میگه : دنبال علتش هم گشتی که چرا میترسی؟



میگم : خب علت نمی خواد ... مردن همیشه ترس داشته دیگه !



گیله مرد میگه : موردهای زیادی رو میشه مثال زد که انسانها از مردن نترسیدن و جونشون رو هم برای هدفشون نثار کردند.



میگم : بله قبول دارم و حرفم رو پس میگیرم ... گاهی هدف اونقدر متعالی هست که می ارزه جونت رو هم براش بدی . اما ترس من از چیه ؟



گیله مرد میگه : جوابش خیلی ساده ست . یک عالمه کار عقب مونده داری . کلی کار هست که از دستت بر می اومد و انجام ندادی ! یه عالمه عذرخواهی و جبران مونده که به گردنته ! خلاصه اش کنم ؛ حسابت رو با خودت ، با مردم و با خدا صاف نکردی . و همه ی اینها به این معنیه که آماده سفر نیستی ... و این یعنی هشدار. به نظرت جوابم قانع کننده بود ؟



بدون هیچ حرفی پا میشم و راه میوفتم ...پاسخ:سلام یاشا جان مطلب بینهایت زیبایی بودممنون از حضور گرمت....موفق باشی یاحق


yasha
ساعت17:30---30 فروردين 1391
از همه چیز می ترسیم ...



از زن ، از بچه، از همسایه، از بیماری، از وضع اقتصادی، از پرواز، از رییس شرکت، از ... همه چی



زندگی پر شده از ترس و نگرانی و از طرفی از قرصهای آرمبخش ...



لابلای ترسهای کهنه و نو دنبال چیزی میگردم که نیست ...



ترس از خدا



شرم از خدا هم باشه خوبه ، ولی متاسفانه نیست ...



با خودم فکر میکنم این همه ترسهای جورواجور در وجودمون هست بخاطر اینکه ترس از خدا نیست



اگه از خدا نترسی مجبوری از همه بترسی و اگه از خدا بترسی ترسهای دیگه برات بی معنی میشه ...



انتخاب با ما ست ...پاسخ:ص___________________________د در ص______________________دباهات موافقم عزیزم موفق باشی


shiva
ساعت15:19---30 فروردين 1391
پاسخ:سلام شیوا جان ممنون عزیزم خوشحالم که میبینم به من سر زدی...موفق باشی یاحق

shivaad,h
ساعت15:17---30 فروردين 1391
پاسخ:مرسی ازحضورگرمت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:, ] [ 10:20 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 54
بازدید ماه : 776
بازدید کل : 70691
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush