آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اسفند رو به پایان است ووقت کوچ کردن ه فروردین،وقت صاف کردن دل....

پس مراببخش اگر بانگاهی،صدایی یا حرفی بر دلت ترک انداختم.....


الهی به امیدتو..........سلام خدای مهربونم...


دیگه اینقدی نمونده به ساعت سال تحویل....

خیلی سعی کردم که همونی باشم که تو خواستی....

بازم گلی به گوشه ی جمالت که با تموم اذیتام بازم

هوامو داشتی تو تموم لحظه ها نذاشتی نفسم خالی از عطر تو باشه.....

دوستت دارم خدا....تا ؟آبی عشق پرگشودن زیباست،

هرلحظه تورا سرودن زیباست،میدانم که میدانی

منظور من از این ترانه چیست؟یعنی که همیشه باتو بودن زیباست......


سلام به تمام دوستای خوبم که مدتهاست منو و دلنوشته هامو تحمل میکنن


دوستان خوب مانند گل های قالی اند،نه انتظار باران دارند و

نه دلهره ی چیده شدن،دائمی اند وماندگارمناسبتها تنها بهانه ایست که از بهترین ها یاد کنم....


سالی که گذشت برام درسهای زیادی به همراه داشت....

با خیلی از گلهای زندگیم آشنا شدم و لحظه های نفس کشیدنم پر شداز

عطر خاطرات با اونها بودن....نمی گم زود گذشت ....نه اصلا...

نمیگم کاش تموم نمی شد...چرا که هر شروعی رو باید به

سرمنزل مقصود رسوند....قراره زندگیم برا این بود که در

این سال در کنار عزیزانم باشم و لحظه های ناب رو با گل های

زندگیم تجربه کنم....قشنگ گذشت باتموم کم وکسری هاش...


این متن حسین پناهی رو خیلی دوست دارم....روحش شاد

که چقدر راحت از سوختن دل و لحظه هاش میگفت...


""پشت چراغ قرمزپسرکی رو دیدم که با چشمانی

معصوم و دستانی کوچک میگفت:جسب زخم نمیخوای؟

***5تا 100تومن***آهی کشیدم و باخودگفتم:

تموم چسب زخماتم که بخرم،نه زخمهای من خوب میشه نه زخمهای تو"""


چقدر این دوست‌داشتن‌های بی‌دلیل


خوب است...


مثل همین باران بی‌سوال


که هی می‌بارد ....


که هی اتفاقا آرام و


شمرده


شمرده


می‌بارد....


تا حالا به این مطلب دقت کردی که گاهی چقدر ساده دلت میگیره.....

که گاهی دلت از سن و سالت می گیره


میخواهی کودک باشی


کودکی که به هر بهانه ای به آغوش غمخواری پناه می بره


و آسوده اشک می ریزه


بزرگ که باشی


باید بغض های زیادی را بی صدا دفن کنی ...

باشه ملالی نیس ...تموم بغضهای نشکسته رو توی این سالی

که گذشت دفن میکنم و با روحیه ای تازه و نو به استقبال سال جدید میرم...


من هستم که


به يادت بياورم،


و گر نه فراموش خواهي کرد


اين‌جا براي چه و


از پي کدام کلمه آمده‌ام.


بايد به يادت بياورم که بعد از تو،


بي‌هودگي


آخرين تکليف زندگي است.


با اين حال


باز بايد به يادت بياورم که بعد ازتو،


من


هنوز هم


نماز ،واژه و دعاي ترانه را


ترک نکرده و ترک نخواهم کرد ...


خیلی جالبه سال تموم شد و حرفهای دل من هنوز باقیست....

گاهی خودمم خسته میشم از این همه دل مشغولی...

ولی چه میشه کرد زندگی یعنی همین....یعنی گاهی دل

مشغول باشی و گاهی هم مشغول دل....

هردوش برام شیرین وجذابن...از هردوش خیلی درس گرفتم،آخرشم

حواسم بوده که بگم خداجون نوکرتم....میدونم که میدونی خیلی دوستت دارم....

دمت گرم که قشنگترین لحظه هاروبرام رقم زدی...حالابمونه که گاهی

هم تو بیشتر لحظه هاش اشکمو درآوردی....

تا جایی که جون داشتم امتحانم کردی .....

بازم شکر که یه سال دیگه هم از امتحانت سربلند بیرون اومدم.....

خداجون خیلی مخلصم یه چند لحظه بمون پشت خط...

میدونم بزرگواری و به بزرگی خودت منو میبخشی آخه

اولش بعداز احوالپرسی ازتو با اسم دوستام مطلب رو

شروع کردم ولی از همه چی و همه جا گفتم الااز بودن دوستای گلم...

.زود برمیگردم....بازم شرمنده ....
دوستای خوبم من تواین سالی که گذشت

از بودنن و همراهی کردن شما خوبان

درس گرفتم و فهمیدم که دوست داشتن همیشه گفتنی نیست،گاه سکوته و همیشه دعایی.....


نمی دونم هفت سین عیدتون رو آماده کردین یانه

...اما من این هفت سین رو توی سفره ی دلاتون میندازم...


1-سایه ی خدا


2-سلامتی


3-سرسبزی


4-سخاوت


5-سرشت نیکو


6-سالی سرشار ازنعمت


7-وسین هفتم سیب خنده روی لبای همه اتون


از مقلب القلوب برایتان شادی دل....

از مدبراللیل برایتان روزوشبهای خوش...

واز محول الحول برایتان بهترین احوال رو خواستارم....

تو این روزا و شبا به یاد کسایی که پارسال و سالهای قبل بودند

الان نیستند باشیم وقدرشناس خدا که بهمون مهلت داد که بازهم نفس بکشیم....

بذارین تو سال جدید اولین سرمشق زندگیمون این باشه

فراموش نکردن کسانیکه دوستشون داریم...

به یاد همه اتون هستم و همیشه قدر شناس از همراهی های گرمتون...

.پیشاپیش عیدتون مبارک...درکنار عزیزاتون قشنگترین

لحظه هارو آرزو میکنم لحظه ی سال تحویل به

یادم باشید منم قول میدم به بادتون باشم....اینم آخرین قرار سالی که گذشت.....


الهی هرکجا هستیدوجودتان بی بلا باشد...سرو دستتان علی گیرد....

نگهدارتان خدا باشد..."آمین"


خوب خدای خوبم شرمنده این بچه ی آدم درست شدنی نیست....

خدایا با خاطری خسته از غیر و به فضل توامیدوار،

دست از غیرشسته و درانتظاررحمتت نشسته ام.....

بدهی کریمی....ندهی حکیمی....بخوانی شاکرم....برانی صابرم....

خداجون احوالم چنان است که میدانی....اعمالم چنین است که میبینی....

نه پای گریزدارم و نه زبان ستیز...

.یا ارحم الراحمین ،بهترینهارادراین روزهای پایانی سال

برای عزیزانم که از ابهترینها هستند مقدرفرما...."آمین"


دوستای خوبم همه ی شماروو به خدای نیلوفرها می سپارم...

التماس دعا



نظرات شما عزیزان:

خادم الشهدا
ساعت11:35---27 فروردين 1391
بی یاد توپیمودن شبها شدنی نیست



شبهای پراز درد فرداشدنی نیست



گفتم که برایت بفرستم دل خود را



افسوس ولی نامه دل تاشدنی نیست
پاسخ: همه چيز را ميتوان حاشا كرد، جزعطر آنكه دوستش دارى...


داداش ایلیا
ساعت23:29---1 فروردين 1391
سلام



اسمان ارزوهایت را در این لحظات استجابت دعا پر باران و پرنده های خوشبختی را حاکمان لاجوردی ترین لحظات زندگیت می خواهم از خدای اسمان و زمینی که همه جویبار سعادتمندی را نقش جاوید هستی کرده . نفسهایت سرشار از عطر عشق و محبت و چشمانت همه غرق دانه های سرشک شوق از بودن همدمانی که بهانه تو یند برای زنده بودن . ما را نیز هنگامه ی تبسم خدا به وقت قنوت الاهیت ،لابلای ذکر های صادقانه و دریا گونه ات بر موجی از عاطفه و نیاز به ملاقات اشکهای تمنای سادگیت همرا کن .



التماس دعا



ایلیاپاسخ:سلام مرسی...التماس دعا


محمد
ساعت21:45---29 اسفند 1390






آرزو می کنم که ...

قبل از هر چیز برایت آرزو میکنم که عاشق شوی ،

و اگر هستی ، کسی هم به تو عشق بورزد ،

و اگر اینگونه نیست ، تنهاییت کوتاه باشد ،

و پس از تنهاییت ، نفرت از کسی نیابی

آرزومندم که اینگونه پیش نیاید

اما اگر پیش آمد ، بدانی چگونه به دور از ناامیدی زندگی کنی

برایت همچنان آرزو دارم دوستانی داشته باشی ،

از جمله دوستان بد و ناپایدار

برخی نادوست و برخی دوستدار

که دست کم یکی در میانشان بی تردید مورد اعتمادت باشد

و چون زندگی بدین گونه است ،

برایت آرزو مندم که دشمن نیز داشته باشی

نه کم و نه زیاد ..... درست به اندازه ،

تا گاهی باورهایت را مورد پرسش قراردهند ،

که دست کم یکی از آنها اعتراضش به حق باشد

تا که زیاده به خود غره نشوی

و نیز آرزو مندم مفید فایده باشی ، نه خیلی غیر ضروری

تا در لحظات سخت ،

وقتی دیگر چیزی باقی نمانده است،

همین مفید بودن کافی باشد تا تو را سرپا نگاه دارد

همچنین برایت آرزومندم صبور باشی ،

نه با کسانی که اشتباهات کوچک میکنند

چون این کار ساده ای است ،

بلکه با کسانی که اشتباهات بزرگ و جبران ناپذیر میکنند

و با کاربرد درست صبوریت برای دیگران نمونه شوی

و امیدوارم اگر جوان هستی ،

خیلی به تعجیل ، رسیده نشوی

و اگر رسیده ای ، به جوان نمائی اصرار نورزی ،

و اگر پیری ،تسلیم نا امیدی نشوی

چرا که هر سنی خوشی و ناخوشی خودش را دارد و لازم است

بگذاریم در ما جریان یابد

امیدوارم سگی را نوازش کنی ، به پرنده ای دانه بدهی و به آواز یک

سهره گوش کنی ، وقتی که آوای سحرگاهیش را سر میدهد

چراکه به این طریق ، احساس زیبایی خواهی یافت

به رایگان

امیدوارم که دانه ای هم بر خاک بفشانی

هر چند خرد بوده باشد

و با روییدنش همراه شوی ،

تا دریابی چقدر زندگی در یک درخت وجود دارد

به علاوه امیدوارم پول داشته باشی ، زیرا در عمل به آن نیازمندی

و سالی یکبار پولت را جلو رویت بگذاری و بگویی:

!!
پاسخ:سلام ممنون منهم بهتریتها رو برایت آرزو دارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, ] [ 18:15 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 32
بازدید هفته : 107
بازدید ماه : 441
بازدید کل : 70356
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush