آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






پس از سفر های بسیار و عبور از فراز و فرود امواج این دریای طوفان خیز، بر آنم که در کنار تو لنگر افکنم، بادبان برچینم، پارو وانهم، سکان رها کنم، به خلوت لنگرگاهت در آیم و در کنارت پهلو بگیرم. آغوشت را بازیابم و استواری امن زمین را زیر پای خویش. 



نظرات شما عزیزان:

سیده محجوب
ساعت19:09---19 فروردين 1391
پاسخ:مرسی عزیزم که به من سرزدی بازم بیا خوشحال میشم....موفق باشی یاحق

سجاد
ساعت10:44---24 اسفند 1390
سلام

اینهمه ازت دعوت میکنم بازم یه سری به ما نمیزنی نمیدونم چرا
پاسخ:سلام سجاد جان من که اومدم عزیزم.....وبلاگ خیلی زیبایی هم داری یکی دو تا آهنگ هم از وبلاگت دانلود کردم آقای مهربان.....بعدم آدم که خونه ی خودش دعوت نمی خواد پسره خوب....مطمئن باش من همیشه به خونه ی خودم مداوم سر میزنم....دلواپس نباش...موفق باشی یاحق


منیر
ساعت10:14---18 اسفند 1390
سلام دوست عزیز!



دستم



به تو که نمی رسد،



فقط حریف واژه ها می شوم !



گاهی،



هوس می کنم،



تمام کاغذهای سفید روی میز را،



از نام تو پرکنم …



تنگاتنگ هم،



بی هیچ فاصله ای !!



از بس،



که خالــی ام از تو …



از بس،



که تو را کـم دارم …



آخر مگرکاغذ هم،



زندگی می شود ؟؟...







ممنون از حضور گرمت ...






پاسخ:سلام عزیزم ای دوست به خدا دوری تو دشوار است / بی تو از گردش ایام دلم بیزار است بی تو ای مونس جان ، دل ز غمت می سوزد / دل افسرده ی من طالب یک دیدار است .مرسی که به من سر زدی....موفق باشی یاحق


محمد
ساعت23:23---17 اسفند 1390
سلام ببخشیدا ماکه ادبیاتی نیستیم،ازاین متون هم نمی تونیم واستون بنویسیم فقط می تونیم ازاین چشمه صفا ومحبت آبی بنوشیم وگذرکنیم.پاسخ:سلام عزیزم...این حرفا چیه پسره خوب؟اگر خوبان عالم جمع باشند / یقینا نزد من ، تو بهترینی اگر از خوبترها حلقه سازند / تو در آن حلقه ، میدانم نگینی موفق باشی

داداش ایلیا
ساعت14:46---17 اسفند 1390
سلام

سکاندار پرواز اسمانیت خود هادی توست در اسکله مهربانی را درک کردن و بادبان سختی را جمع کردن ...خلوتگاه لنگر گاه اسکله متروک ما سالهاست که چشمانش خیره به خلیج رویاهایمان مسافران کشتی زندگی را رصد میکند .. استواری زمین به اغوش کشیدن مسافری بند است و پهلوی اسکله را بوسیدن به ضمیری که معنی انتظار عشق را بفهمد...



ایلیاپاسخ:سلام پيش از تو آب معني دريا شدن نداشت شب مانده بود و جرأت فردا شدن نداشت بسيار بود رود در آن برزخ كبود اما دريغ، زهره دريا شدن نداشت در آن كوير سوخته، آن خاك بي بهار حتي علف اجازه زيبا شدن نداشت گم بود در عميق زمين شانه بهار بي تو ولي زمينه پيدا شدن نداشت چون عقده اي به بغض فرو بود حرف عشق اين عقده تا هميشه سر واشدن نداشت.....موفق باشی یاحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب:, ] [ 12:3 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 227
بازدید هفته : 308
بازدید ماه : 679
بازدید کل : 69910
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush