آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 من تو کشوری زندگی می کنم که زبونش پارسیست اما فارسی می گن

چون عربی "پ"  نداره .

همه اش با خودم فکر می کنم ، چطوریه که ما ،

تو این سر دنیا ، عرق می ریزیم و وضعمون اینه اون وقت،اونا تواون سر دنیا ،

عرق می خورن و وضعشون اونه!

خداوکیلی نمی دونم، مشکل تونوع عرقه یا تو نوع ریختن و خوردنش!!!

یاحق



نظرات شما عزیزان:

بهونه بارون
ساعت12:43---16 اسفند 1391
جمله برای هر کی باشه زیباست و واقعی کاش معنی جمله رو میفهمیدیم
پاسخ:ممنون دوست خوبم...این متن مربوط به مرحوم حسین پناهی بود....روحش قرین رحمت....ایکاش....یاحق


mehdi
ساعت11:10---3 ارديبهشت 1391
عزیزم این جمله مال دکتر شریعتی هست


پاسخ:سلام مهدی جان خوبی ؟خوشحالم از حضورت و ممنون از راهنماییت....باز هم به من سر بزن...موفق باشی.با حق


www.royayerahae.loxblog.com
ساعت20:56---26 دی 1390
www.royayerahae.loxblog.com

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 26 دی 1390برچسب:, ] [ 20:47 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 229
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 293
بازدید ماه : 664
بازدید کل : 69895
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush