آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به کدوم بهونه تحریم شدم
زنگ که نمی زنی...
نمیایی...
و صدات که می کنم...
بی هیچ حرفی
از کنارم ردمیشی،
امشب بیا... 
پنج به علاوه یک شیم،
یعنی من و چای و شعر و خاطره و تو
همراه با لبخندی قشنگ،
بیا اشتی کنیم لطفا... 
تو تحریم روبردار ،
و من
قول میدم به همون بیست درصد از نگاهت قناعت کنم...
و هیچوقت
سمت غنی سازی بوسه ها نَرَم با تو.
یاحق


نظرات شما عزیزان:

صدف
ساعت0:47---21 دی 1394
دلتنگ حضور دوستی،برادری،بزرگواری هستم دادش ایلیا.برای زنده نگه داشتن یادش به دوستانش عرض ادب و ارادت دارم.سلامت و پاینده باشید
پاسخ:سلام صدف عزیز ممنون از تو بی نظیری بانو وقتی شنیدم بینهایت متاثر شدم روحش شاد و یادش گرامی من کلی دلتنگش هستم یادش بخیر روزها و شبهایی که برای مطالب نوشته شده امون کلی تبادل نظر میکردیم کاش این روزهای دلتنگی زود بگذره آمین بهترینهاروبرات آرزومندم بانوی دوست داشتنی #آذرخش


محمد
ساعت21:34---6 دی 1394
تحریم را ترمیم کن
تردید را تجزیه!
و مرا به رویای ِ تکریم برسان...

خیلی خوب رفیق.
پاسخ:محمد جان زورم به ترمیم تحریم نمیرسه علم تجزیه تردیدو ندارم اما راهی میشناسم شاید که نه باید تورا به رویاییت برساند ممنون از همراهی گرمت #آذرخش


صخره
ساعت7:12---13 مهر 1394
هر تحریمی یه راهی برای شکستنش هست
بارها گفتم ایجا فقط باید تحریم ها رو دور زد
البته اگه نفس کم نیاری
پس دست به دست من بده تا تحریمها رو دور بزنیم......

پاسخ:سلام صخره عزیز

دست به دستت میدهم و دل به دلت 

قول میدهم نفس هم کم نیارم

ولی تو‌فقط بگو کی کجا باشم که توام باشی 

#آذرخش



صخره
ساعت16:05---5 مهر 1394

پاسخ:سپاسگزارم صخره ی مهربان

#آذرخش



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 3 مهر 1394برچسب:, ] [ 17:24 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 69
بازدید ماه : 440
بازدید کل : 69671
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush