آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





الان لحظه ایه که دلم هوات روکرده و دلتنگتم
شب هام با دلتنگ شدن برای تو چقدر قشنگ میشن
کاش اینجا بودی که ببینی چقد حرف با تو دارم
حرف هایی تودلم مونده که
تا به زبان نیاورم دلم آروم نمیگیره
بیا و بنشین لحظه ای در کنارم که دلم هم با تو رفت
بیا و ببین که چقدر نگران دلت هستم
بیا و ببین که بی تو بی تابم
بیا و بغض رواز دلم بردار بیا که با تو آرومم
بیا و نگفته های دلم رو گوش کن
همین که بیایی و بدونم حال دلت خوبه.
حال دل من هم خوب میشه
و این شبها و روزها خودم رو فراموش کردم
بیاد تو هستم هر دم و هر لحظه
بیا تا بدونم که حال دلت خوبه
اگه اشکی از چشمای قشنگت بریزی
وبغضی به دل داشته باشی من
نمیتونم خودم روببخشم
برای خودم و دلم دیگه هیچی نمیخوام
همه چیز رو برای دل تو میخوام
بیا و ببین چه حالی دارم برات
فقط بیا...
یاحق


نظرات شما عزیزان:

حامد
ساعت8:18---25 تير 1394
چه دلگیر شبام بی تو چه بیزارم از این بودن

شده کارم تو که نیستی مسیر مرگ و پیمودن

نفس سنگینه تو سینه غریبه اس حتی آیینه

فقط اینکه دلت اینجاس واسم این روزا تسکینه

نشد یادم فراموشت؟ یا رفتم از دل و هوشت؟

چقدر از جون و دل میخوام که پرپر شم تو آغوشت...

تا حالا اینجا و یه دفعه ای چیزی ننوشته بودم . اما خوب ...

پاسخ:وچقدر من خوشحالم که اینجا نوشتی و چقدرم عالی و پراحساس بود دلنوشته ات بهت تبریک میگم برای این حس قشنگ و حال خوبت

.

دلم خوش است...

به بودنت همين جا ...

زير سقف همين شهر...

تنها چند خيابان و كوچه ...

و خانه فاصله داريم دلم خوش است...

كه هستي همينجا كنار تپش هاي بيقرار دلم ....

مانا باشی و برقراردوست خوبم 

#آذرخش



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 24 تير 1394برچسب:, ] [ 21:22 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 283
بازدید هفته : 389
بازدید ماه : 723
بازدید کل : 70638
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush