آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 
بغض که میکنم
 
هوای گلوم بد جورطوفانی میشه
 
هوای لبخند ندارم چه کنم دست دلم نیست
 
با تو
 
یا بی تو
 
فرقی نمیکنه
 
چشمهام یک ساز رو بلد شدن،
 
وقتی که نیستی
 
نبودنت،
 
وقتی که هستی
 
فکر رفنت،
 
سجاده ام خیس شده اما دلم باز نا آرومه،
 
خودمم نمیدونم چی شده؟
 
حالم نه مثل همیشه اس،
 
نه نیست...
 
جاده ها از پاهام خسته ان، از بس که رفتم و نرسیدی
 
از بس که گفتم ونشنیدی...
 
دلم به گلایه نمیره که هرچی گلایه هست از دلمه
 
تنها از دلم
 
میخونم که آروم بگیره ،
 
ببین حتی یادتوونوشتن به  یادتوباعثه آرامش...
 
کاش میشدهمه چی رونوشت،کاش.
 
یاحق
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 1 تير 1394برچسب:, ] [ 21:10 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 277
بازدید دیروز : 32
بازدید هفته : 381
بازدید ماه : 715
بازدید کل : 70630
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush