آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

دیشب دلم میخواست یه موسیقی تلخ بذارموباناله اش برقصم...

یه رقص تلخ وگزنده...

دلم میخواست سرت فریاد بکشم...

یه وقتا دلم میخواد بریزم دور این افکارمالیخولیایی رو...

دلم میخواست یه جای دنج داشتم که وقتی اینتجورکلافه میشم توش فریاد بزنم...

ببین دوست دارم یه روز تو یه تابوت بخوابم،

ببینم مردن چه طعمی داره که که این روزا زندگی نداره برام...

دلم میخواد پرواز کنم،بخندم،نگران حسادت و شرو چشم زخم وهزار کوفتِ دیگه نباشم...

دیشب که باهات حرف میزدم خیلی جالب بود...

نخند باورکن راست میگم،برام جالب بود که باید بازم میشدم عروسک بغلیت،

عروسکی که فقط برای لحظه هایی که بهونه ام رو میگیری باید تو بغلت باشم...

ببین چیزی برای ثابت کردن بهت ندارم چون تومرامم نیس...

نوشتم که فقط این حس بدرو ازخودم دور کنم

دیشب منم اصلا حال خوبی نداشتم...

دلم میخواست بازوتوبگیرم وازحس امنیت ولذتی که داره مثه بچه هافقط فریاد بکشم...

دلم میخواست ساعتها کنارم باشی و من خودمو به خواب بزنم...

دستت رولای موهام،بازوهام گم کنی...

دیشب دلم شب میخواست...

سرما،ستاره ،یه نیمه شب بلندوتاریک وساکت...

که فقط صدای نفسای من وتو باشه...

دلم یه فنجون طعم لبای توو یه لیوان کافی میکس با اون عطرِمست کننده اش میخواست...

دلم کلبه ی چوبی همیشگی رو میخواست...

آغوش مردونه ی تو،صدای قناری،

یقین دارم که میکس باحالی میشد،

دلم هزار چیز میخواست که نبود...

یادنفسای داغت،داغم کرده بود...بهت گفتم:کم آوردم،

دهنم خشک شده...

این دلِ لعنتی همیشه منوباخودم در میندازه...

دیشب عجیب دلم سفر،توشب رومیخواست...

یه پایه ی شب بیدارکه تاصب باهاش حرف بزنم...

بغض کنم؛آخرشم مثه همیشه بزنم زیرِخنده وبگم بیخیال عزیز...

دیشب دلم دریا،جنگل میخواست...

جنگلِ تاریکِ تاریک،باصدای آروم آب

که من باشم و"تو"باشی؛تنهای تنها

بگی :چراکم آوردی؟بیاقهوه امون روبخوریم...

نگاهت کنم؛مست وخمار...

بزنی زیرخنده،بگی عاشق این خماریتم...

من و "تو"تاصب بی قهوه بیداریم...بدوبیاتوبغلم 

یاحق



نظرات شما عزیزان:

ارادت
ساعت20:06---4 مرداد 1393
دلم میخواد صدف باشم

تو مثل مروارید باشی

تو آغوش ترانه هام

شاعری رو نوید باشی


دلم میخواد یه روز بیای

عصای جادو بیاری

طلسم این جدایی رو

از لحظه هامون برداری



پاسخ:با آرزوی اینکه هرکسی به عشقش بزسه ولی عشقش به هر کسی نرسه..... آمین


بیقرار
ساعت7:07---4 مرداد 1393
هنوز هم عاشق این قهوه های سرد و مونده پیش رومم که وقتی میخورمشون تازه میفهمم که خیلی وقته جلوم بوده و من متوجه نبودم آخه بدجور میرم توی بحر اون چشات وقتی داره با من حرف میزنه.....


پاسخ:بعضیا میگن دنیا ارزشش رو نداره ! مگه میشه دنیایی که تو رو داشته باشه بی ارزش بشه !یاحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 3 مرداد 1393برچسب:, ] [ 15:33 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 740
بازدید کل : 70655
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush