آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

تا حالا برای خواب به قرص وابسته شدی؟

مث من از هر چی پسوند «زپام» خسته شدی؟

به خدا نه دیوونم نه روانی...

تو شهر پرسه که میزنم میبینم همه چیز

و همه کس سر جاشون هستن...

فقط جای تو اینجا کنار من خالیه..

فقط باش...

همین که باشی کافیه.!

دور ازمن...!

بدون من...!

چه فرقی میکنه؟؟؟

گل میخری!! خوبه!!

برای من نیست؟!

نباشه!!!

دلم نه تنگ شده نه گرفته...

دلم........

فقط هوای توروکرده که عمیق بخندی به تموم عاشقونه هام

ومن بچگی کنم به وسعت تموم آغوشت...

میسپارمت به "لبخندها"...گرچه خودم مهمون"بغض"های بی دلیلم...!

باز احساس غريبي به دلم ميگه

يه نفر 

با سبد خاطره ها مي آد.

یاحق



نظرات شما عزیزان:

behrooz
ساعت1:08---25 ارديبهشت 1393
بسیار زیبا

FriEndGol
ساعت16:31---9 اسفند 1392
بسی زیباس وبلاگتون موفق باشین !
پاسخ:جای غـــــــــم باد هرآن دل که نخــــــواهد "شـــــــادیت ....ممنون دوست خوبم...لحظه هایت پراز شادی و آرامش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 7 اسفند 1392برچسب:, ] [ 17:30 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 750
بازدید کل : 70665
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush