آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

امروز داشتم دفتره خاطراته دوران دبیرستانم رو نگاه میکردم...

جالب بود فکرشو بکن من از همون اول هم دیوونه بودم...

اول دفترم رو با این جمله شروع کردم:

"دوستای گلم تجربیات تلخ و شیرینتون رو بذارید لبِ کوزه

و باآبش قرصای اعصابتون رو بخورید...

تو این دفتر فقط برام بنویسید....

نصیحتم نکنیدلطفا...

طناب حوصله ام پاره شده...باورکنید...

خسته ام از این دلداریهای الکی."

بعدنوشتم:"عشق خیلی قشنگه "

صفحه رو خالی گذاشتم که هرکی به رسمِ یادگاری  یه خط برام بنویسه...

یادش بخیربلافاصله معلمِ ادبیاتم  خانم پارسابرام نوشته بود:

"این فقط یه رویاست...تواز عشق چی میدونی بچه؟

تو عالمِ عشق عاشقا همیشه تنهان...اماتوآدم باش...

درست زندگی کن...بیخیالِ رفتن ها شو...به داشته های خودت دل ببند...

شنا کردن تو دریایِ رویا رو بهت یاد دادم...

پس شناگرِ ماهری باش و از شنات لذت ببر..

نزار احدی رازِه چشمات رو بفهمه،چون اونوقته که قافیه رو باختی...

به عشقت به چشمِ حریف نگاه کن تا تو پیچ و خم جاده ی عشق بازی 

اگه شاخ به شاخ شدی نبازی...

بتونی تو چشماش نگاه کنی و دستش رو بخونی..

اگه اینایی که بهت حکم کردم رو خوب یادبگیری،

پات رو زمینِ سفته و دلت بی دغدغه...

فکرت آزاده و جاده ی احساست هموار...

فک نکنی یه وقت نصیحتت کردم...اصلا

از تحربیاتِ تلخ و شیرینمم حرفی نزدم...

فقط آخرین حروف از حرفهای عشق رو برات هجی کردم همین..."

خانم پارسادمت گرم وخیالت تخت،شاگردت حقِ شاگردی

رو به جا آورد و خط به خط گفته هات شد سرلوحه ی زندگیش.

"تو"هم خوشحال باش استاد که تو پاییزِ سردِزندگی،حکمت همیشه دلگرمم کرده...

یاحق



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 3 اسفند 1392برچسب:, ] [ 11:59 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 745
بازدید کل : 70660
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush