آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امشب دلم برای بوی بارون کناره ساحل دریا تنگ شده...

دریارودوست دارم اگه با"تو"کنارِ ساحلش قدم بزنم...

میدونی وقتی بارون میاد و شنای کنارِ ساحل خیس میشن،

بدجورهوای عاشقی تو سرِآدم میندازه...

من خرابِ اون لحظه هایی هستم که کودکِ درونم از خواب بیدار شه

و تو این هوای طوفانی بزنه به دریا...

عاشق صدای امواج دریام وقتی دستم تو دستت باشه...

اینکه مدام منو از دریا جدا کنی که به وقت اتفاقی برام نیافته...

دوستت دارم...

حتی اگه قرار باشه در حسرت یافتنت....

شبی بی چراغ...

تموم ساحل روزیرِ بارون قدم بزنم ...

ببین بازم بی"تو"کنار این خاطره ها نشستن دل می خواد...

که من ندارم...

باور کن!!!!...

اینقد ورقای زندگیمو با دلمشغولیهات بهم نریز...

حکم همون دله.

نیگا تنـــها...

یه آغوش میخوام...

از تموم این هستی...

تو فقط بگو که هستی؟

یاحق



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 24 بهمن 1392برچسب:, ] [ 17:4 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 238
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 302
بازدید ماه : 673
بازدید کل : 69904
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush