آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 
خدا تو صدای بعضی ها کدئین قرار داده...
 
کافیه دو کلمه باهات حرف بزنن آروم میشی عجیب !!!!!
 
کاش اینقدکار نداشتی...
 
کاش میشد خیلی راحت و بی دردسر باهات  حرف زد...

تو این هوای گرفته، چتري از ياد تو و عشقت ...

و فاصله های این مدت ،روی سرم بازشده...

دو سه برگ حرف نگفته داشتم برای به "تو" گفتن و يه عالمه سكوت...

دلم یه کوچه باغ کاه گلی می خواد،

دلم یه باغ می خوادکه درختاش خیس باشن از عطر وجود "تو"...

یه باغ که شاخه هاش پر باشن از شکوفه های عشق...

دارم  فکر میکنم به دستهای مهربون "تو"،

و بستنی نسکافه ایِ خنده هات...

به لحن عجیب صدات، وقتی مخاطب قرارم می دی...

به یه ماشین که لحظه های خوبی رو توش با هم گذروندیم...

به نفسات که گاهی جمع می شه توی سینه ت...

و یهو خالی می شه و من عاشق صدای اون نفساتم...

به "تو"

به همۀ "تو" و خصوصیات جسمی و روحی که داری...

می خوام بگم تو برای من، چیزی بیشتر از یه دوست، یه عشق و یه خاطره ای...

می خوام بگم تو برای من بیشتر از یه هدف دست نیافتنی هستی...

می خوام بگم تو چیزی بیشتر از همۀ اینایی، خیلی بیشتر...

همیشه عکس چشمات همراهمه، اونا باهام حرف میزنن

می ترسم اینقدر بخوامشون...

که از تمام باید و نباید های مسخره غافل شم...

که بشم یه آدم که عشقش عشقه و تنفرش تنفر...

می ترسم چشمات اینقدر حرف بزنن...

که همۀ دنیا رازمون رو بدونن...

باور کن درد داره، وقتى چيزى رو بايد كسر كنى كه به تموم وجودت جمع زدى!..
 
آغوش تو مجهول ترین معادله ی دنیاست!!!
 
نه زمان در اون تعریف می شه؛نه مکان...
 
از هر بعدی بی انتهاست...
 
هرچی هست اکسیژن ناب , که به من زندگی می بخشه ...
 
تنها مجهول زندگیم که نمی خوام هیچ وقت و هیچ وقت حل شه...!!!
 
بی تو هم می شه زندگی کرد...
 
قدم زد، چای خورد، فیلم دید، سفر رفت؛ ...
 
فقط بی تو نمی شه به خواب رفت !

بازم دلم لک زده...

برای یه عاشقونه آروم...

که سرم رو بذاری روی سینه ات

و بذاری گله کنم...

از همه کابوسهایی که...

چشم "تو" رودور دیدن.

یاحق



نظرات شما عزیزان:

بیقرار
ساعت14:38---9 بهمن 1392
چشمام پف کرده از بی خوابی....

میترسم از این چشم براهی خوابم ببره....

میترسم حتی توی خوابم هم دیدنم نیای!!!!

ترجیح میدم چشمام از بخوابی اونقدر پف کنه تا بدون اونکه خوابم ببره چشمام بسته بشه شاید اونوقت تو خواب و بیدار صدای نفسهاتو بشنوم و عطر تنت رو حس کنم....
پاسخ:شبی گفتم به قلیانم که از جانم چه میخواهی؟؟؟؟ نوشت با خط دود خود به دردت میخورم گاهی تو بر من مینهی آتش که درد خود کنی تسکین من بیچاره میسوزم تو از حالم چه میدانی؟؟؟ياحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 8 بهمن 1392برچسب:, ] [ 13:37 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 40
بازدید هفته : 113
بازدید ماه : 447
بازدید کل : 70362
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush