آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





چشمام بــه عقـــربه هــای ســـــاعته...

ثــــــانیه شــمار ســـاعت هر لـــحظه نبـــودنت رو فریــــــاد میـــــــزنه ،،

گـــــــذر زمــــان نبودنت روگــــــوش زد میکنه،،

تلــــــــخه تحــــــمل لحظـه هایی کـــه بـــه عـــــــطر تنـــــــت آغـشته نیس...

شاید بـــرای تو فراوان باشن کسانی که اندازه من دوســتت دارن...
 
اما بــــرای من کـــم که هیچ ...
 
اصلاوجود نداره کسی که اندازه 【تــــــــــو】 دوستش داشته باشم
 
بازم دمِچشمات گرم
 
با اون دوستت دارم های عاشقانه اش...
 
اززیر زبونت که نمیشه حرفی کشید…
 
چقدر دوست دارم دستم روبگیری و زیر گوشم بگی...
 
پشت این بیخوابی های مدامت چیزی بیش از نگرانیای زنونه نیست!
 
منم دستت روبگیرم و زیر گوشت بگم...
 
که پشتِ تموم بیخوابی و  نگرانیام مردی هست که دیوونه وار دوستش دارم!
 
 نِمــی دونــی چه دَردی داره وقتــی حالـــَم تو واژه ها هَم نِمـــی گنجه

برگــــــــــــرد......

یاحق



نظرات شما عزیزان:

بیقرار
ساعت7:08---6 بهمن 1392
ای کاش وقت کنار هم بودن دیگه به عقربه های ساعت توجه نمیکردیم که چقدر سریع میگذرن اونوقت نیاز نبود وقتی چشممون رو از عقربه ها برداشتیم ببینیم لحظه های با هم بودن به نگرانی گذشت زمان، گذشته و حسرت همون لحظه های گذشته رو بخوریم.
پاسخ:درد این ریل های بیچاره سکوت است قطارها زیر پاهایشان آنها را لگد مال می کنند بعد از سال ها سکوت زنگ می زنند و می گویند این سرنجام فریاد های نکشیده است...ياحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 5 بهمن 1392برچسب:, ] [ 12:41 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 740
بازدید کل : 70655
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush