آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





وقتی که از دلگیری لحظه ها خسته می شم....

وقتی کنار پنجره ی  بارون زده به توده ی درهم ابرا نگاه می کنم

و از تو جز حسرتی سرگردون چیزی به جا نمی مونه....

وقتی در میونه های راه نه به انتها امیدوارم نه زیر سایه ی

خاطره هات وقتی برای مکث در گذشته پیدامیکنم....

وقتی چون دود در لحظه سرگردونم...

و نمیدونم که مقصد این راه به کجا ختم میشه....

وقتی سخت می بارم و ساده می گذرم....

وقتی از رویاهام خسته می شم....

تنها گریزگاه آرومم بعد از آغوشت دل سفید

 ورق هامه که من رو  یه کم آروم میکنه....

میگم تا میون سیاهی کلمه ها خودم رو از یاد ببرم....

 به لحظه ای درنگ تا خالی شه ابرای مخملین دلم در بارش بی امان کلمه ها....

دلخوشم به عبور برگی دیگه از ساقه ی آرزوهام ...

دلخوشم به عریانی...

به لرزش های بی امان  بادتو شبای مهتابی....

چند وقت در سکوت و سکونی طولانی ...

در خلا حرف ها و خاطره ها سرگردونم...

میدونم دوباره برمیگردم و احساس می کنم

که اوضاع کمی بهترشده...

لا اقل اونقدر که بشه از باتو بودن نوشت...

از زندگی با تموم خلا ها و وصله ها و دلتنگی هاش.....

دلم برای تو و با توبودن تنگ شده وبه یادشون هستم.... 

تو همه ی این دلتنگی های بیوقفه ام خوشحالم ،میدونی چرا؟

چون دوست داشتـنم 

همون "سرباز" وظیفـه ایه ؛ 

که با اسلحـهِ ی احساس روی 

برجِ دیدبانـی 

می ایسته 

و نمیذاره جُز "من"، 

کسـی واردِ حیطه ی خیالت بشه .

میدونم روزی میرسه که

بـــا لبخنـــد "تـــو" بیـــدار میشـــم

ایــن روز

هـــر زمــان کـــه میخـــواد بــاشـه

فقط امیدوارم که بــاشـه !

یاحق



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 11 دی 1392برچسب:, ] [ 13:49 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush