آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

سلام،

دلتنگتم روح و تنم درد می کنه .......

چشمم، دلم، لبم، بدنم درد می کنه........

ذوق سرودنم، کلمات نوشتنم همه برن از دلتنگی های من برای "تو"

 هـمـیـن....

ایـن شـهـرِ خراب  دلم،

نــبـودنـت روکـم داشت....

کـه وقتی اومدی کـامــل شـد ... ! "

آی حواســـت هســـت ...

نیــایـــــی ؛

یا دیر بیایی...

یـکـــــی مــی میره

بـی "تـــو"

زیـــر این بـارون دلتنگی ...

اصلا بـیـا بـا هـم رفـت و آمـد نـکـنـیـم ....

مـثـلـا وقـتـی مـی آیـی پیشم ، دیگه  نـــــــــــــرو . . . . .

ببین از ییلاق تا قشلاق دلت ،

شعبه ی خزر شد چشمام...

دِ آخه لنگر بندازنازنینم !

یاحق



نظرات شما عزیزان:

صخره
ساعت8:20---12 آذر 1392
عزیزم پیشاپیش 14 آذر، روز شکفتن زیباترین و خوش بو ترین گل هستی رو که روز تولد((تو)) نازنینه رو تبریک میگم.دوستت دارم

موناومحمد
ساعت19:02---11 آذر 1392
سلام وب زیبایی داری به منم سربزن خواستی تبادل لینک هم میکنم خبرم کن اگه خواستی -ادرس وبتونو برام تو وبلاگم بزارید تا لینکتون کنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 11 آذر 1392برچسب:, ] [ 18:48 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 283
بازدید هفته : 395
بازدید ماه : 729
بازدید کل : 70644
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush