آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دلم از دوریت تنگه  دلم از نبودت تنگه...

دلم هوای صداتو کرده  دلم هوای نگاتو کرده...

دلم برای باهم بودنمون تنگ شده...

برای صدای خنده هات و برای وقتی که صدام می کردی...

راستی چرا ما آدما دلتنگ میشیم؟!

چی باعث میشه که بهم دل ببندیم...

طوری که حتی زندگی برامون سخت بشه؟!

به نظر من خوبی آدما باعث دلتنگی میشه...

وقتی با کسی هستی که لحظاتتو...

به بهترین لحظات تبدیل می کنه...

دوست داری زمان توقف کنه که بیشتر باهاش باشی...

چون دلت تنگ میشه...

برای تک تک دقیقه ها و ثانیه هایی که با او بودی...

برای خاطرات... خاطراتی که،

حتی فاصله ها هم نمیتونه حریف اون بشه...

امان از خاطرات که...

اگه بخوای ، چیزی رو فراموش کنی برات محال میشه...

چون خاطراتش چه بخوای چه نخوای...

لحظه ای رهات نمی کنه...

البته باید اعتراف کنیم که...

با خاطرات زنده ایم و اگه نباشه...

دیگه گذشته زیبا برامون بی معنی میشه...

منم با تو بودنو برای همیشه توی قلبم نگه میدارم...

و باهاش زندگی می کنم...

خاطرات آشناییمون...

خاطرات حضورت تو زندگی من...

خاطرات لحظه هایی که در کنارهم هستیم...

خاطرات روزهایی که با هم از احساسمون حرف می زنیم...

خاطرات شب هایی که عاشقانه در گوش هم نجوا میکنیم...

نجوایی پر از حس دوست داشتن...

خاطراتی که توو لحظه به لحظه ش فقط منم و تو...

لحظه هایی که هیچ چیز وهیچ کس...

نمیتونه اونا رو با حرفاش و...خراب کنه و ازم بگیره...

چون من و تو با همه ی وجود همدیگرو دوست داریم...

و چون  فقط تو واسم مهمی نه کس دیگه...

و خاطرات قشنگمون که حالا شده جزئی از وجودم...

و میدونم جزئی از وجود توهم شده...

دلم برات خیلی تنگ شده...

بیا و پایان بده به دلتنگی های امروزم...

گاهی که بدجور دلم میگیره از نبودنت...

همین خاطرات کمکم میکنه و لبخند و روی لبام میاره...

و مهم اینه که هیچ وقت فراموشت نمی کنم...

چون تیکه ای از قلبامون پیش هم امانته...

مراقب امانتیت هستم...

حتی بیشتر از قلب خودم...

طوری که گاهی حس میکنم...

همین یه قلب و دارم...

ای دل داده ی دلتنگی های من.

 یاحق



نظرات شما عزیزان:

جاده احساس
ساعت22:21---8 آذر 1392


بیقرار
ساعت10:57---6 آذر 1392
دلتنگی زیباترین هدیه عشقه

پس هر وقت دلتنگ شدی بدون عشقت قویتر شده....
پاسخ:" گـنـجـشـک هـا از مـــن آشـیـانـه مـی ســازنـد کــلاغ هـا بـه مـــن مـی خـنـدنـد ایـــن روزهـــا مــتـرسـکـی شــده ام کــه تــرسـانـدن نــمـی دانــد ... ! " یاحق


جاده احساس
ساعت13:09---5 آذر 1392


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 5 آذر 1392برچسب:, ] [ 12:9 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 55
بازدید ماه : 777
بازدید کل : 70692
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush