آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





وقتــــی میبینــــم از حـــرف زدنم با بعضـــی ها میـــرنجـــــی ...

با همــــــه دنیـــــــا قطـــــع رابطــــــه میکنـــــم ...

چـــــون " تــــــو " برای مــــــــن کـــافــــی هستــــــی ...

خیلــــی کـــارهــــا را به خــــاطر تو انجـــــام نمیـــدـم ...

چــــون خودم رودر برابـــرِ دوســت داشتنــــت مســـئــول میدونم ...

پــس نگـو با هــر کـس میخـوای صحبـت کن ، هـــر کـار میخـــوای بکن ...

مــــن دنیــــایی ساختــــم کـــه فقـــط " تـــــو " در اون زندگــــی میکنــــی ...

امروز وقتی اون اس ام اس رو دادی

تو یه لحظه جوری حالمو عوض کرد که خودمم باورم نشد ...

وقتی ، پیام رو باز کردم و سلامتو خوندمو دیدم که دلواپسمی  ... 

با خوندن پیامت بغض کردم و برات کلی آرزوی خوب از

خدا خواستم و دلتنگ بغل کردنت شدم ...

نمیدونی  با دیدن اسمت تو گوشیم اونم درست وسط روز و اوج کارات؛

لبخندی رو لبم نشوند احساسِ غرور کردم که  که به یادمی ...

داشتم متن پیامک برات مینوشتم که  سر به سرت بذارم  ،

پیام دادی که بزاربا خوندن پیامت کلی فکر کردم که

از کجا فهمیدی بی حوصله ام ؟؟ ... بازم تورو میخوام....

 چقدر این ثانیه هایی که حال آدمو عوض میکنه لذت بخشن ...

مهربونم،

چشاتوببند

خیالت روبه باد بسپار

دستاتوبه آب....

ولباتوبه من،

تازیباترین ترانه ی عشق روبرات جاری کنم.

من همون  قناریِ تنهایی هستم که برای دلت شعربارون میخوونه...

بوسه هامو رولبات میکارم

تاریشه اش تودلت بنشینه...دریای دلت بی طوفان

یاحق



نظرات شما عزیزان:

عروسک
ساعت13:38---8 آبان 1392
آدم چه راحت بازیچه میشه!

چه ساده حرفهای دروغ رو باور میکنه!

و چه بی پروا غرورش میشکنه....

وقتی عاشق میشه و اعتماد میکنه....

به کسی که فقط برای تنهایی هاش یه عروسک میخواد!

بدون اون که فکر کنه عروسک هم باشی وقتی عاشق میشی ممکنه دلت بشکنه!!!
پاسخ:سنگین كام می گیری مرد... گم كردن خاطراتی كه پی اش میگردی تقصیر ریه های تو نیست... دود كن كسانی كه باعث سنگینی كام سیگارت شده اند... آنها لیاقت آن خاطرات را ندارند...!


بیقرار
ساعت10:23---8 آبان 1392
گاهی فقط از خدا میخوام که سلامت و شاد باشی بی دغدغه و بی گرفتاری های روزمره زندگی اونقدر که شاید یه لحظه به یاد منم بی اوفتی شاید از خودت بپرسی اونم ممکنه حالش بد باشه یا گرفتار باشه!

ولی من از خدا میخوام که تو سلامت باشی و به کسی که دوسش داری فکر کنی و به اون برسی اگه منم فراموش شدم اشکال نداره مهم تویی
پاسخ:به تکرار در وجودم جاری باش که نبودنت را هیچ چیز و هیچ کس پر نخواهد کرد .یاحق


نفس های شبانه
ساعت9:04---8 آبان 1392
باورم نیست اینچنین بودنهایت را ...



شاید خوایهایت گوی سبقت ربوده باشند از بیداریت ..اندکی باط گرد به همان زیر بارانهایی که فصلشان رسیده ...به قدم زدنهایی که شبانه در چشمانم میزدی ... به نفسهای مهربانی که هوای کامم را گرما بخش بود .. باز گرد به همان تویی که دوستش داشتم .. باز گرد به رنگ پاییزی خود .. که همان رنگ به رنگ شدنهای زیبایت را هنوز هم دوست دارم ...باز گرد ........
پاسخ:وقتی نیستی برام وقت بیشتره ... همه آسون دورم ولی سخت میگذره... نه، نمیگم تفریحم کمه.. ولی خسته میشم از این همه...چه تفاوتی می کند آنسوی دنیا باشی ویافقط چند کوچه آن طرف تر؟ پای محبت که در میان باشد دلتنگی دمار از روزگار آدم درمی آوردمن هنوز رنگ پاییزم...جایی نرفتم که برگردم....باران که می بارد...همه چیز تازه می شود...حتی داغ نبودنت...!یاحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 7 آبان 1392برچسب:, ] [ 16:4 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 227
بازدید هفته : 303
بازدید ماه : 674
بازدید کل : 69905
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush