آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

من به همه روزهاي هفته نياز دارم...

به همه ساعت ها...

باتمام جزيياتش...

تابگم چقدر در نبودنت دلتنگم...

هنوزم تو همه غروباي غمدار

دلم "تو"رو مي خواد

حتي بيشتر از قبل

و هنوز اين جمله دو كلمه اي كوتاه و پر معني

ورد زبون همه لحظه هاي خاص منه :

" كاش بودي"

"تو" بودي و جنگل و كلبه و سكوت و هيزم و جرقه و سرما

و من، كه مثل پيچك، مي پيچيدم دور تنت

و "تو" باز

با برق چشماي تكرار نشدنيت

و طعم بي نظير لبات

روحمو به آتيش مي كشوندي

كاش بودي

بند ِ دل ِ من

به لبخندهای تو بنده

برای دوست داشتنت اما

لبخندهات رونمیخوام

دلت رولازم دارم!

از شعبده باز هم کاری ساخته نیست

گیرم طناب بکشه از دل من تا دل تو....

گیرم با دستهایی به پهلو باز،

که معلوم نیست برای حفظ تعادله....

یا برای بغل کردن تو؛

تمام طناب رو راه برم و نیفتم...

یا گیرم این لبخند قشنگت،

سوژه ی معروف ترین نقاش قرن بعد بشه؛

با اینهمه.....

چیزی از قد نبودن هات،

کم نمیکنه عزیزم...

و هنوز!!!

شب هاروبی تو و با یاد تو به صبح میرسونم...

می شه بی تکلف و ساده

باز ، تنها ، کنار هم باشیم ؟

غیر در بینمون نباشه و ما

لحظه هایی ، قرار هم باشیم

 آرزوهای کوچک اما سخت

آرزوهای دور و سخت و محال

با تو بودن ... کنار تو بودن

مثل پرواز کردنه بی بـــــال !!

یاحق



نظرات شما عزیزان:

صخره
ساعت7:55---1 آبان 1392


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 30 مهر 1392برچسب:, ] [ 17:25 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 32
بازدید هفته : 113
بازدید ماه : 447
بازدید کل : 70362
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush