آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





یه روز ازم پرسیدی؟راستی سقف رویات چه رنگیه..؟؟

دست در دست من بذار ای همدل

گوش کن!جاده رویاهام آواز عشق میخونه...

بایدبه این آواز گوش کنیم و پا به پای هم بریم...

وقتی با هم باشیم باد و طوفان سد راهمون نخواهد شدو

خستگی برامون معنایی نداره .

در کنار افق، جایست که در بهترین و امن ترین ساحلِ اون خونه ای میسازیم...

از جنس قشنگه دوست داشتن ...

بانقش  ستاره هایی بر ایوانش 

که پنجره هاش هرصبح به آفتاب سلام کنند....

و خدا برای باغچه ای که از مهر و محبت ساختیم...

بارون هدیه میفرسته...                  

ای همسفر بیا با من دل به آواز جاده رویاهام بسپار!!

هر شب قصه عشقت را برای خودم تعریف میکنم

باز با یادت عاشق میشم....

دیوانه ای شده ام که هرشب با قصه عشق تو به رویا میره....

 مهربونم،

نمیتونم بگم الان توچه حسی هستم؛

دارم پرواز میکنم؛ روابرام...

وقتی می بینمت انگار همه زیباییهای دنیا روبهم دادن.

میمونم در کنار خاطراتت..

ﭼـﻘـﺪﺭ ﺧـﻮﺑـﻪ... 

ﯾـﮑـﯽ ﺑـﺎﺷـﻪ ﮐـﻪ ﺑـﻐـﻠـﺖ ﮐـﻨـﻪ ...

ﺳـﺮﺗـﻮ ﺑـﺰﺍﺭﯼ ﺭﻭﯼ ﺳـﯿـﻨه اـﺶ...

ﺁﺭﻭﻣـﺖ ﮐـﻨـﻪ ...

ﺣـُﺮﻡ ﻧـﻔـﺲ ﻫـﺎﺵ ﺗـﻨـﺖ ُ ﺩﺍﻍ ﮐـﻨـﻪ ...

ﻋـﻄـﺮ ﺩﺳـﺘـﺎﺵ ﻣـﻮﻫـﺎﺗـﻮ ﻧـﻮﺍﺯﺵ ﮐـﻨـﻪ ...

ﭼـﻘـﺪﺭ ﺧـﻮﺑـﻪ ﮐـﻪ ﺁﺭﻭﻡ ﺩﻡ ﮔـﻮﺷـﺖ ﺑـﮕـﻪ:

"خواستنی هستی ...خیلی می خوامت".

تو شبی آروم..

کنارِبرکه ی یادت..

تو آغوشت  جا میگیرم ،

یه چیزی رو می دونی؟

وقتی از عطر تنت...

هرم لبات...

لطافت نوازشت...

گرمای وجودت...

آرامش دستات...

مهربونی نگاهت...

می گم...

هیچکس نمی فهمه ... چه حسی دارم!

چون تنها "من" .... "تو" رو با تمام وجودم لمس کردم!

یاحق



نظرات شما عزیزان:

بهناز
ساعت15:11---15 آبان 1392
حسابي عاشقيا!!!

تنهايي بي منت ترين حس دنياست چون براي داشتنش به كسي احتياج نداري!
پاسخ:گفتند مارا که عشق چیست؟ گفتیم همان لحظه ی دلواپسی است گفتند مارا که عاشقی چیست؟ گفتیم همان تنهایی و دیوانگی است گفتند مارا که عاشق کیست؟ گفتیم انکه سال ها با عشق زیست گفتند مارا که معشوق کیست؟ گفتیم انکه لایق عشق بازیست گفتند مارا که عشق تو کیست؟ خاموش شدم چون جز"او"کسی نیست...یاحق


صخره
ساعت9:25---29 مهر 1392
خواستنی هستی......خیلی میخوامت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 28 مهر 1392برچسب:, ] [ 22:51 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 227
بازدید هفته : 300
بازدید ماه : 671
بازدید کل : 69902
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush