آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






نمی دونی چه لذتــــــــــی داره ..

وقتی میشینم به روزای اول رابطه مون تا الان فکر میکنم

 و خاطراتمون رو مرور می کنم یه لبخند از سر لذت و خوشبختی

میاد رو لبام و خدارو شکر می کنم که تو زندگیم هستی

و برام حکم نفس داری....چون همونی هستی که میخواستم ....

 یه مرد...

مرد واقعی ....

عشق تو یعنی ،مایه ی قوت قلب

شادی و نشاط...

یعنی کسی که دلتو برده....

به کجا؟نمیدونم...

چقدر قشنگه غذا رو شریکی خوردن.

بوی عطرت از خاطرم نمیره.

بعضی وقتا بی حوصله میشم مثه خیلی ازوقتا.

یهو اسمت روی گوشیم شروع میکنه به چشمک زدن.

نمیدونی با چه عشقی بهت جواب میدم...

یاوقتیایی که بیرونم و مشغول کار؛

اولین کسی  هستی  بهم پیام میدی یا زنگ میزنی که ببینی رسیدم خونه یا نه.

عاشقه وقتایی هستم که میگی :"بیخبرم نذار..."

درخت سیبی اومدنت روبه مناجات نشسته ...

انگار اومدنت نزدیکه...

باورکن زودتــــــــر از من؛

شــــــــال و کلاه می کنه...

بیقـــــــــرارِقرارِ دیــــــــدارِ تو می شــــه...

دست و پاش رو گم می کنه...

دختـــــــــــرکِ عجولی شده دل بی تاب من...

اونم درست وقت ملاقات "تو!...."

یاحق



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 21 مهر 1392برچسب:, ] [ 14:17 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 78
بازدید ماه : 449
بازدید کل : 69680
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush