آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بعضی از سردردا نه با چایی خوب میشه!

نه باقهوه..

نه با قرص و نه حتی با خواب!

بعضی از سردردا فقط با دیدن اون دوتا چشم لامصب تو خوب میشه...

بازم پنج شنبه شد و یه تعطیله اجباری...

همیشه بهت گفتم از تعطیلاتِ بدون حضورِتومتنفرم؛

همیشه توتنهاییهام پناه میبرم به کتاب حافظ،

انگشتام که لای ورقای دیوان حافظ میره

دست و دلم میلرزه!

اما بازم به خواجه میسپارم تا امید رو از دلم نگیره...

دلم میخوادمثه  همیشه بگه:

"یوسف گمگشته بازآید به کنعان غم مخور"!...

به نظرت اگه ديوونگي نيست پس چيه؟

وقتي تو اين دنياي به اين بزرگي دلت فقط هواي يه نفرو ميكنهi...

باورکن ﺁﻏﻮﺷﺖ مثه  "ﺟﻨﮓ ﻭﯾﺘﻨﺎﻡ" می مونه

ﻫﺮکی ﺭﻓﺖ تو آغوشت ...

ﯾﺎ ﺑﺮﻧﮕﺸﺖ،

ﯾﺎ ﺍﮔﺮم ﺑﺮﮔﺸﺖ ﺩﯾﻮوﻧﻪ برگشت...

ببین تقدیره من و تو اینه که ازهم دورباشیم ولی....

همین که قاصدکی رو فوت کنی تا عطر نفس هات روبیاره...

برای دلم کافیست...!

امروزم

به یک دریـــای طوفانی ،

دل مـــا رفته مهمانی...!!

یاحق



نظرات شما عزیزان:

صخره
ساعت22:16---4 مهر 1392
حساب قاصدکهایی که برات فرستادم از دستم در رفته!

ولی هنوز هم یکیشون هر روز برمیگرده و برای خبر سلامتیت مشتلاق میخواد.

همین که بدونم سلامتی انگار دنیا رو بهم دادن....
پاسخ:به دور دل تو حصاری کشیدن ؛به شهر نگاهت منو راه نمیدن به دلتنگی هام جوابی نمیدن همیشه باخودم تو رو یاد میکنم میام از دور نگات میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 4 مهر 1392برچسب:, ] [ 10:36 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 238
بازدید هفته : 309
بازدید ماه : 680
بازدید کل : 69911
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush