آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





رفته بودم به یادت قهوه ای تلخ بخورم که دیدم کافه چی روی میزش نوشته بود:

"اینجا طعم دلتنگی تلخ تراز قهوه است"...

کم کم فصل دو نفره ها تو راهه...

یه وقتایی هست 

دیگه هیچی آرومت نمیکنه...

نه گریه میکنی...

نه داد و فریاد میکنی...

فقط یه نفس رو عمیق میکشی.

. یه لحظه هایی...

تو زندگی هست...

... که سرجمع چند دقیقه هم نیستا ...!

اما یه عمر یادِنبودنش  آدم رو داغون میکنه ...!

شـهــریــور هـــم در حـــال ِ رفــتــنه

قــلــب مـَـــن امــا هـنــوز تــیــر ِ نـبـودنت رو میکـشـه . . .

زودبرگرد

 یاحق



نظرات شما عزیزان:

صخره
ساعت7:47---27 شهريور 1392
شنیده بودم زیباترین هدیه عشق دلتنگیه

و حالا طعم این دلتنگی تلختر از قهوه

ولی باور دارم عشق معجزه میکنه و گاهی دلچسب ترین طعم، تلخی نوشیدن یه قهوه با هدیه زیبای همین عشق

من گه به طعم ایم قهوه عادت کردم پس باز هم کنار پنجره یادت به مسیر اومدنت خیره میشم و تلخی دلچسب این قهوه رو سر میکشم....
پاسخ:ﺯﺭﺩ ، ﻣﺜﻞ ﻧﻮﺭ . ﻣﻦ ﺷﻨﺎ ﻧﻤﯽ ﺩﺍﻧﺴﺘﻢ . ﺩﻟﻢ ﻓﺮﺻﺖ ﻧﺪﺍﺩ ﺗﺎ ﺷﻨﺎ ﯾﺎﺩ ﺑﮕﯿﺮﻡ . ﻭ ﻏﺮﻕ ﺷﺪﻡ ﺩﺭ ﺩﺭﯾﺎﯼِ ﺁﺑﯽ ﺑﯿﮑﺮﺍﻥ ﺭﻭﯾﺎﻫﺎ ﻭ ﮐﺎﺑﻮﺳﻬﺎ !ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﻲ ﻋﺎﺷﻘﻲ ﮎ ﻭﻗﺘﻲ ﺍﺯﺵ پﺮﺳﻴﺪﻧﺪ :ﭼﺮﺍ ﻧﺎﺭﺍﺣﺘﻲ؟ ﮔﻔﺖ :ﺗﺎ ﺣﺎﻻ پﺸﺖ ﻣﺎﺷﻴﻦ ﻋﺮﻭﺱ ﻋﺸﻘﺖ ﺑﻮﻕ ﺯﺩﻱ ....؟!حضور نشانه ی بودن نیست گاه غایبی خاطره اش هزاران آینه را به تصویر می کشد...لحظه هات پراز آرامش "غایب"


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 26 شهريور 1392برچسب:, ] [ 17:40 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 230
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 294
بازدید ماه : 665
بازدید کل : 69896
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush