آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بهت قول دادم که دیگه نگم خیلی دلتنگتم...

که خیلی دوستت دارم...

ولی ببین...

گوش کن:

فرقی نمیکنه من و تو متولد کدوم برج سالیم!

مهم اینه که...

اگه تو نباشی...

من همیشه برج زهرمارم!

هوای دو نفره؛ نه ابر می خواد ،

نه بارون ، نه یک بعدازظهر پائیزی

فقط کافیه حواسمون بهم باشه …

بعدم زندگي كردن كه به همين راحتي ها نيست جانِ من!

بايد باشه بهونه هايي كه نبودشون نابودت كنه..

مثل خنده هاي كسي

نگاه خاصي

صدايي

چشم هايي

تكه كلام هايي..

اصلا آدم بايد براي خودش نيمكت دونفره اي داشته باشه...

تا عصر به عصر به اون سر بزنه..

شب كه شد بايد شب بخيرهايي رو بشنوه..

بايد باشن كوچه ها و خيابان و پياده روهايي كه از قدم هات خسته شن.

فنجان هاي قهوه اي كه فالشون عشق باشه

ميزي تو كافي شاپ بايد شاهد خاطرات آدم باشه..

بايد باشن ريتم ها و موسيقي هايي كه دگرگونت كنن..

حتي بايد بوي عطري خاص تو زندگيت حس شه..

دست خطي كه دلت رو بلرزانه....

عكسي كه اشكت را در بیاره..

فقط اگه دوستم داری دعوام نکن.....

ببین امروزم با "بی تو"بودن گذشت...

خوش به حال "یادم" که همیشه باتوست....

بعدم دیگه اصلا احتیاجی به تسبیح ندارم....

فقط دستاتو که تو دستام بذاری ...

بابندبندِانگشات ،ذکرِدوست داشتنت رو سرمیدم..

یاحق

 



نظرات شما عزیزان:

صخره
ساعت9:03---19 شهريور 1392
روی نیمکت دونفره نشستمو ذل زدم به پیاده رو....

با دقت دارم دنبال جای پاهات میگردم...

با تمام وجود هوای اطرافو توی ریه هام میکشم بلکه عطر حضور ((تو)) رو حس کنم...

میدونم که میای...

میدونم که مثل همیشه خوش قولی...

شاید کمی دیر و زود بشه ولی حتما میای...

من تا ابد چشم به راهت میمونم...


پاسخ:دیشب خواستم برای دلم فال بگیرم وقتی فالنامه رابازکردم چشمم به شعری افتاد که اصلا ربطی به دل من نداشت تازه فهمیدم که دلم مال خودم نیست...یاحق


سیناشارژ
ساعت22:48---18 شهريور 1392
سلام

باتشکر از مطالب جالب وبلاگتان.

****سیناشارژ****سریع،آسان،مطمئن.
پاسخ:سلام سینا جان....ممنون از حضوره گرمت دوست خوبم...موفق باشی یاحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 18 شهريور 1392برچسب:, ] [ 22:36 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 283
بازدید هفته : 406
بازدید ماه : 740
بازدید کل : 70655
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush