آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قول دادم

گاهـــی

هَر اَز گاهـــی

فانـــوس یادت رو

میون ایـن کوچه ها ی بیچراغ و بـی چلچلـه، روشن کنم

خیالـت راحت! من همون منـم؛

هنوز هم تو این شبای بـی خواب و بـی خاطــره

میون این کوچـه های تاریک پرسـه میزنم

امابـه هیچ سِتاره‌ی دیگـه سلام نمی کنم...

خیالت راحت...

منو حبس کن تو آغوشت....

من برای حصاره بازوهای تو زوندونی ترینم....

ببین!!!

دلم تنگ میشه گاهی برای یه "دوستت دارم"ساده

دو"فنجون قهوه ی داغ"

سه "روز تعطیلی تو زمستون"

چهار"خنده ی بلند"اونم فقط باتو....نه به تو

وپنج "انگشت دوست داشتنی"

همیشه تکه ای از تو در منه که ....

گاهی لعنتـــــــــــی بدجور دلتنگت میشه

"درست مثه الان"

یاحق



نظرات شما عزیزان:

صخره
ساعت7:41---14 مرداد 1392
وقتی زیباترین استعارهات رو با کوتاهترین جمله هات اینطور بی نظیر به رخم میکشی مثل آدم برفی زیر نور آفتاب از ذوق گوشت تنم آب میشه

loony
ساعت16:49---12 مرداد 1392
آهنگهای جدید و به روز دنیا در ساند موزيیک



از این پس با وارد کردن ادرس soundmusic.parspa.com و با وارد شدن به وبلاگ ساند موزیک میتوانید اهنگهای جدید روز دنیا را به اسانی دانلود کرده و لذت ببرید



منتظر حضور سبزتان هستم



برای ورود اینجا کلیک کنبد
پاسخ:ممنون دوست خوبم امیدولارم بیش از پیش موفق باشی....یاحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 12 مرداد 1392برچسب:, ] [ 16:39 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 748
بازدید کل : 70663
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush