آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





کلمه هایی که با یاد تو میان ،از قوم مغولند....

میان....میکشن....میسوزونن و میرن...

تــَموم هوارو بومیکنم.....

چشم میدوزم....زل میزنم....

انگشتم رو بر لب زمین میزارم....

"هیس"

میخوام ردِنفساش به گوشم برسه....

اما گوشم درد میگیره از این همه بی صدایی....

دلتنگیامو مچاله میکنم و

پرت میکنم سمت آسمون....

آخه دلواپسِ تو میشم

بهم بگوکجای قصه مون سکوت کردی که هرچی میکنم صدات رو نمیشنوم...

هرچی بنویسمم کسی درک نمیکنه..


که چه حالی داره...

شبهات رو...


کنارِ عشقی به صبح برسونی...


که هنوز رنگِ چشمهاش رو هم...

از نزدیک ندیدی...

دلم قهوه میخواد ....

ازاون قهوه هایی که کناره تو باشم و باتو بنوشم....

آرامشی میخوام که...


تو باشی و من...


درکنارهم...


تو سکوت کنی و من هم گوش کنم...


و من آروم بگم دوستت دارم....


وتو بگی منم.....

صبرفریبه بزرگه زندگیه....

میدونی چرا؟

آخه خیلی با غوره هاش ور رفتم...

اما حلوا نشد....

یاحق



نظرات شما عزیزان:

saeid
ساعت19:19---2 مرداد 1392
فصل تازه با عنوان (نیستی...) بروز شد
[گل]


Houshang
ساعت23:35---1 مرداد 1392
Salam nevecth tu aly bod omeid daram hamesch salm baschy
پاسخ:ممنون هوشنگ جان


صخره
ساعت7:32---31 تير 1392
من فقط سکوت میکنم........

تو فقط گوش کن.....
پاسخ:دور باش... اما نزدیک... من از نزدیک بودن های دور میترسم...آسمون دلت آبی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 30 تير 1392برچسب:, ] [ 20:17 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 31
بازدید هفته : 79
بازدید ماه : 413
بازدید کل : 70328
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush