آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






 
سکوت کار همیشگیمه

از کودکی ... نفهمیدم کی بزرگ شدم

بازیای کودکی هنوز تو دلم جا خوش کرده

هنوز بوی درخت گردو را دوست دارم...

تو خیالم به دنبال بازگشت زمان می گردم

تورویاهام  به باغ مادربزرگ نگاه می کنم و می خندم

به خودم که میام

جز کوچه و ساختمان چیزی نیست ...

 و البته

مبهوتم از جنس لبخندهای دیروز که امروز ترش و خمیده ان؛

گاهی فکر می کنم هنوز درونم پر از کودکیست

پر از شادیای گمشده

حیف ... حیف که پریدن و شلوغ بازی از نگاه مردم عیبه

وگرنه صدبار لباسم را توجوی آب خیس می کردم

و ده بار دزدکی از اتاق مادربزرگ شیرینی می قاپیدم.

حیف ... حیف

مادربزرگ  دیگه نمی خنده.

می دونی اصلش اینه که حس می کنم دیونه شدم

دلتنگ باغ و کوچه های خاکی روستام

سادگی بچگیم رو می خوام

نیلبک ... معلم بازی ... شیطنت ... خاله بازی رو یادم رفت.

عاشق خل خل بازی توی شالیزارهام

حالا بازی بچه ها، رقص لبام روزنده می کنه

وقتی به من دروغ می گن؛ می فهمم، می خندم، ... نمی فهمن!

بلوغ بچه گونه اشون رو دوست دارم

غوطه ور شدنشون تو بازیای خیالی

و خیس کردن لباساشون در برکه ها و جوی ها.

نرم نرمک این بازی به پایان می رسه

من سخت دلتنگ کودکی ام 

یاحق



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 13 بهمن 1391برچسب:, ] [ 6:1 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 35
بازدید هفته : 142
بازدید ماه : 513
بازدید کل : 69744
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush