آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 
 
امشب گيجم!مسئول چیزی که  می نويسم نيستم...

می پرسی چرا؟

آخه دنیا رو ازچشم تو نگاه کردم....

این روزا:

گاهی اینقدر دچار دوگانگی و دوراهی میشی که کم میاری...

گاهی خودت هم نمیدونی باید چیکار کنی...

گاهی نمیتونی تصمیمت رو محکم بگیری...

گاهی از کوچیکترین چیزها شاد میشی وگاهی از بهترین اتفاقاتم خوشحال نمیشی...

گاهی دوست داری اخرین روز زندگیت باشه و  گاهی دوست داری اولین روز زندگیت باشه...

گاهی خدا رو کامل حس میکنی و گاهی شیطان رو کامل حس میکنی...

گاهی دوست داری فقط یه نفر باشه که تا ساعتها واسش حرف بزنی و درد و دل کنی

ولی گاهی دوست داری هیچ کس نباشه و فقط تنهای تنها باشی...

گاهی دوست داری شب روی پشت بوم خونه بخوابی

تا ستاره ها رو بشماری و باهاشون عشق بازی کنی...

گاهی دوست داری تو یه مسابقه ماشین سواری شرکت کنی

و گاهی هم دوست داری پیاده قدم بزنی...

ببین بدجور رفتی تو کما...هیچوقت اینجور ندیده بودمت

منم دارم باهات لحظه به لحظه آب میشم

چون هیچ کاری جزدعا از دستم برنمیاد

هزار بار بهت گفتم ،التماست کردم ولی به خرجت نمیره

بیا به قول حسین پناهی:

روی یک تکه کاغذ بنویس "تـعطیــل " و بچسبون پشت شیشه ی افـکارت، 

به خودت استراحت بده، دراز بکش دست هات رو زیر سرت بگذار به آسمون خیره شو

...

و بی خیال ســوت بزن، 

تو دلـت بخنــد به تمام افـکاری که پشت شیشه ی ذهنت 

صف کشیدن، 

اونوقت به خودت بگو :

بذار منتـظـر بمونند ...

ببین از اینجا که منم تا آنجا که تویی راهی نیست...

 کافیه چشمام رو ببندم و به توفکر کنم ...

اینجا می نویسم به حکم همه روزهایی که نیستی

 نوشتن راهی ست برای آرامش این روح طوفانی و دلتنگ...

میدونی چیه ؟یه وقتایی دوست دارم از پشت سر ،چشمامو بگیری...

بگی اگه گفتی من کی ام؟منم دستاتو بگیرم وبگم : هرکی  هستی زندگیمی

                          "فقط کنارم بمون"

یاحق



نظرات شما عزیزان:

tak setareh...
ساعت21:59---26 آذر 1391


تنهایی من از اونجایی شروع شد

که ، میان این همه ” بود ”

.

.

.

.

.

.

.

منتظر یکی بودم که “نبود “….


پاسخ:قصه ها بر من گذشت تا بدانم کیستم؟ سرگذشتم هر چه بوده من پشیمان نیستم..... من اگر سردار عشقم یا که پاک باخته ام.... سرگذشتم را به دستان خودم ساخته ام. ....یاحق


اردلان
ساعت2:23---24 آذر 1391
افرين به شما با اين مطالبتون
پاسخ:مرسی آقا اردلان..ممنون دوست خوبم


همراز
ساعت10:17---21 آذر 1391
پاسخ:مرسی دوست خوبم...یاحق

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 21 آذر 1391برچسب:, ] [ 1:27 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 377
بازدید کل : 70292
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush