آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به چمنزار بیا؛به چمنزار بزرگ...
  
و صدام کن از پشت نفسهای گل ابریشم… 
 
شبــام پــُــر شــده از خواب هایی که تو بیــداری انتظارش رو دارم...
  
می گم ها!!
  
بیا بشین اینجــا تا برات کمــی دَردُ دل کنم........
  
 فرش دلتنگیم رو پهن میکنم؛ 
 
می شینم روش... 
 
خاطراتم رو پخش می کنم دورم  
 
بر می دارمشون .......... 

یکی یکی.. 
 
سر که بالا می کنم ،
 
ساعت هاست که نیستم...
 
درد دارم..
  
بینهایت دلتنگم!!!!
  
دست می برم توی موهام،
  
فرو می رم توی ذهنم؛ 
 
خیال می کنم تورو......... 
 
خیال می کنم بودنت رو.........
  
خیال می کنم با هم بودنمون رو..........
   
خیال می کنم..............
   
دارم دیوووووونه می شم!
   
امشب وهرشب به مهمونیِ"خیالِ" تو میام.... 
 
ولی نه چشمایِ قشنگت رودارم..  
 
و نه لبایِ خیس تبدارت رو...
   
مرا یک آغوش به وسعت دستانت کافیست،
   
دلم گرفته ...  
 
غمهام رو بغل کن .. 
 
توبگو!!!
   
بی خوابیِ شبام رو به چی  تعبیر کنم؟  
 
که شب آرامش نگاه تو رو برام زمزمه کنه!!!!! 
 
آروم بخواب که من بی قرارم و بیدار
  
.................................... 
 
یاحق
 
 


نظرات شما عزیزان:

ehsan
ساعت8:03---30 آبان 1391
چه شبهایی با رویای تو خوابیدم

نفهمیدی

چه شبهایی که اسم تو رو لبهام بود

نمیشنیدی

چه شبهایی که اشکامو به تنهایی نشون دادم

از عمق فاصله آروم واسه تو دست تکون دادم

چه شبهایی با شب گردی

شبو تا صبح می بردم

نبودی ماه جون می داد

نبودی بی تو میمردم

چه شبهایی دعا کردم یه کم

این فاصله کم شه



یه بار دیگه نگاه من تو رویاهات مجسم شه

توی این خونه یخ می بست تن سرد سکوت من

چه قدر جای تو خالی بود

چه شبهای بدی بودن

گذشتن عمرو بردن

حالا ........................

چه قدر بی رحمه این دنیا

به این تقدیر بد لعنت..



( احسان )پاسخ:آبپاش به خاطر رسیدن به گلش دلش رو پر میکنه ، سنگینی رو تحمل میکنه و به خاطر شادابی گلش اشک میریزه . آهای گلم آپاشتم...یاحق


ساعت1:27---30 آبان 1391
آمدم به چمنزارت ..وصدای نفسهای تشنه ات را بارها شنیدم .. چه کنم که روی رویارویی ندارد این چشمان شرمگینم . سنگ شده این سینه ام بس که شنیده ام درد ها را و درمانی ندیدم برشان ..
پاسخ:این موهبت الهی ست صبح چشم بگشایی و یادت بیاید دوستی داری آبی تر از آسمان ، زلالتر از شبنم و روشنتر از صبح . یاحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 29 آبان 1391برچسب:, ] [ 23:24 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 744
بازدید کل : 70659
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush