آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

به سراغ من اگر میایی ؛تندوآهسته چه فرقی دارد؟   

توبه هرجوردلت خواست بیا! 

دگر"جنسِ تنهاییِ من از چینی نیست".....

که ترک بردارد.....

مثل آهن شده است...

توفقط..................... زود بیا..................... 

 

یاحق



نظرات شما عزیزان:

آبی آسمونی
ساعت16:37---1 آبان 1391
نمیدونم...

شاید زمین و زمان هم دارن با ما لجبازی میکنند....

دارم خسته میشم...

از این شوخی های زمونه...

اما نه...

هنوز هم میشه دست گذاشت رو زمین و بلند شد...

وقتی که بدونی یه نفر هست که بهت فکر میکنه...


پاسخ: با یاد تو این ستاره ها رنگی بود / این دفتر خاطرات من سنگی بود از درس کلاس عاشقی سهمم باز / یک زنگ فقط دوری و دلتنگی بود . . .یاحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 26 مهر 1391برچسب:, ] [ 15:2 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 742
بازدید کل : 70657
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush