آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

دلم به وزن آفرینش گرفته....حرف ازجدایی و نزدیکی نیس....قدرِباهم بودن رو نمیدونیم...


تودنیایِ کوچیکِ قلبامون گرفتاریم....هیچ کس از ما نمی پرسه که چه وقت تحمل


شنیدن کلمه ی خداحافظ رو داریم....از عادتهای شخصیِ ما نمی پرسند...ازما هیچ نمیپرسند...


کاشکی مثه روزای عید هرروزمون روپر میکردیم ازعشق...دوست داشتنِ بی توقع....


کاشکی بینِ دلامون این همه گله دیوار نشده بود....همه اش هم رو فریب میدیم....


اگه بعداز قرنی یه بارم دل مون دریایی بشه خیلی زود طوفانی میشه....


میخوره به صخره های طعنه و یا داغون میکنه و یا داغون میشه....


چرا یاد نگرفتیم قانون وفاداری رو؟چرا سخت شده گذشت و گذشتن؟


یادنگرفتیم دوست داشتن و دوست داشته شدن رو....تو میدونی که من دوستت دارم ،


اینقدر خودت رو به کوچه علی چپ نزن ، گم میشی و


این شهر آنقدر شلوغه که شاید دیگه نتونم پیدات کنم........


 

خداوند ، گوش ها و چشم ها را در سر قرار داده است تا



تنها سخنان و صحنه های بالا و والا را جستجو کنیم . . .
 
 
بیاید تا هستیم بیشرقدر باهم بودن رو بدونیم.


یاحق
 

 



نظرات شما عزیزان:

ماندانا
ساعت18:26---13 شهريور 1391
سلام



تاریکی نمیتواند بر تاریکی غلبه کند.تنها روشنایی میتواند آنرا انجام دهد ..

نفرت نمیتواند بر نفرت غلبه کند تنها عشق میتواند.
پاسخ:سلام ماندانا جان برقرار باشی دوست خوبم ...کاملاباهات موافقم...+میان مشغله ها گم شدم اما دلم برای هوایت همیشه بیکار است .درپناه حق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ] [ 3:41 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 740
بازدید کل : 70655
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush