آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دلمان که میگیرد تاوان لحظه هاییست که دل میبندیم.....

چشمام کمی پایین تررو نگاه میکردولی مدام سرم رو تکون میدادم یعنی که دارم به حرفات گوش میدم،

یه وقتا سرم رو خم میکردم یعنی که بلندترحرف بزن صداتو نمیشنوم؛

ولی اون باهمون لحن مهربون وهمون بزرگی ووقارحرف میزد،کمی گذشت....

احساس کردم که دلم براش تنگ شده،انگار فقط دوست داشتم نگاهش کنم؛

هنوزم سرم پایین بودولی نگاهم کمی بالاتراومد...انگار تا حالا باکسی حرف نزدم...

نمیدونم چرا اینقدر گیج شده بودم؛نمیدونستم چطوری بایدچشماشوببینم؟

به جایی رسید که سکوت کرده بودومن داشتم ازدلشوره میمردم....اون حرفی نمیزد و من دستهامو

بهم فشارمیدادم.حالا دیگه حتی صدای نفسهاشم نمییومدومن قلبم هزار بار درثانیه میزد!

آخرطاقتم سراومد چشمامو به چشماش دوختم.........عجب چشمای نافذی!

هنوزم دنبال چشماش میگردم؛

لبخندی زدم ولی به زور...گفت:"دارم میرم اما دستام هنوز شوق نوشتن از تورو  داره،پلکام خسته اس 

اما دلم میخواد بازم ازتو بنویسم...دعا کن امشب بتونم بخوابم،شایدخوابتو ببینم؛

به خواب و خیالی از تو قانع ام،شادم به کلمات مهرآمیزی که هرازگاهی ازحوالیِ بارونیِ دلت به 

سمت بی چراغ چشمام وزیدن میگیره.........



نظرات شما عزیزان:

داداش ایلیا
ساعت1:13---23 تير 1391
سلام

براستی که دلمان که میگیرد تاوان لحظه هاییست که دل میبندیم ...

چه کوکی خورده این برق چشای نازنینت به نگاه نافذ خدا ... دیگه دنبال چشاش نگرد .. چون الان درست ذل زدن به چشای خمار آلود و خواب برده ..دستای پر مهرشو با عشق بچسب و بازم بنویس از با او بودن و در جوار او آرام گرفتن ..
من که دعا میکنم یه لحظه هم خوابت نبره تا شاید یه وقت رویای نباشه این بوسیدن و وصال نگاه خدا تو دل شیدایی آسمون آبیت ..
کلمات مهر افرین خدا همیشه تو کوچه های خلوت ما پر میکشن تا بلکه گلبرگ های توجه و تشنگی ما رو واسه یه نشستن و ارام گرفتن و آرامش دادن انتخاب کنند..
وزش مهر خدا تو اسمون آبری شیدایت مبارک و همیشگی .. ما رو هم دعا کن .

ایلیا
پاسخ:سلام حکایت ما آدم ها حکایت کفشاییه که اگه جفت نباشند هر کدومشون هر چقدر شیک باشند هر چقدر هم نو باشند تا همیشه لنگه به لنگه اند کاش خدا وقتی آدم ها رو می آفرید جفت هر کس رو باهاش می آفرید تا این همه آدمای لنگه به لنگه زیر این سقف ها به اجبار، خودشون رو جفت نشون نمی دادند...محتاجم به دعا...موفق باشی یاحق


ماندانا
ساعت17:42---22 تير 1391
سلام

مطمئن باش خدا عاشقانه تورا دوست دارد

چون در هر بهار برایت گل میفرستدوهر روز صبح آفتاب را به تو هدیه میدهد

به یاد داشته باش که پروردگار عالم با این که میتوتند در هر جایی از دنیا باشد....

قلب تورا انتخاب کرده وتنها اوست که هر وقت بخواهی چیزی بگویی گوش می دهد.


پاسخ:سلام خدایا........ گــــفته باشــــم !.!.! مـــن درد مــــــــی کــشــم ؛ تــــو امــــا چشم هـــــایت را ببنـــــــد ! سخت است بـدانـــــم می بینی ، و بی خیــــــــــالی !لحظه هایت آرام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 21 تير 1391برچسب:, ] [ 23:42 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush