آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 کاش می دانستی از دلتنگی پرم......

 

آنقدرکه اگرمیشد به برهوت پناه میبردم تادرآفتاب داغ

 

 وخاک سربی آن ذوب شوم...

 

یا به دریا،تاخودرا غرق کنم درپاکی رنگ و نجابت امواجش

 

که می آیندومیروند...

 

به آهستگی و نرم نرم وکسی صدای پایشان رانمیشنود...

 

اما"من"هستم وآوازقدم هایت که درگوشهایم پیچیده است..............



نظرات شما عزیزان:

بابک
ساعت20:51---12 مرداد 1391
سلامی چو بوی خوش آشنایی به مردان سرزمین روشنایی به آن سرو قدان ابرو کمان


به یاران دلتنگ و راحت روان


از اینکه زحمت می کشی ممنونم اما دلتنگ کسی باش که با آمدنش دلتنگی های ما رفع می شود نه دلتنگی های من



پاسخ:سلام دوست خوبم یا امام زمان: هر دم به بهانه ای تو را یاد کنم / افسرده دلم به یاد تو شاد کنم / بی تو دل من چو کلبه ای خاموش است / با یاد تو این خرابه آباد کنم .التماس دعا.


شیوانا
ساعت18:38---3 تير 1391
سلام وقت بخیر

می گویند.دلتنگت نباشم.خدای من...

انگار به آب می گویند خیس نباش.
پاسخ: سلام بر آنان که لایق سلامند / یک رنگ و یکدل و یک مرامند هم گلند هم گنجینه هم دوست / هرچه از وی تعریف کنی نیکوست....یاحق


شیوانا
ساعت18:19---3 تير 1391
سلام ببخشید بدون اینکه بپرسید نظر میدم.اما...



قالب قبلی وبلاگتون دلنشین تر بود.
پاسخ:دوست خوب،پادشاه بی تاج و تختی است که بر دل حکومت میکند! سلام پادشاه!!ممنون که اینهمه به همه چی توجه میکنی و برات همه چی مهمه....راستش خودم هم این قالب رو خیلی دوست دارم واصلاقصد عوض کردنش رو نداشتم ولی قالب وبلاگم دچارمشگل شده بود درست لود نمیشدبه راهنمایی یکی ازدوستانم این کارو کردم که خداروشکرمشکل رفع شد....برام یه ایمیل بذارلطفا....ممنون ازحضورگرمت...موفق باشی یاحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 3 تير 1391برچسب:, ] [ 14:42 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 32
بازدید هفته : 108
بازدید ماه : 442
بازدید کل : 70357
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush